آرشیو شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۸
فوتبال ایران
۱۱

حقیقی آمد تا جانشین بیرانوند شود؟

علیرضا بیرانوند ساز جدایی از پرسپولیس را کوک کرده است، هرچند که او پس از به وجود آمدن هجمه های زیاد رفتن به تراکتورسازی را تکذیب کرد، اما منابع خبری از این می گویند که اگر تراکتوری ها با این انتقال موافقت کنند، بیرانوند نیم فصل از پرسپولیس می رود. این اتفاق یعنی بدترین دردسر برای تیم برانکو؛ تیمی که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و فقط تا دی ماه امسال مجاز به جذب بازیکن است.

شکی وجود ندارد که در شرایطی که بیرانوند دارد طاقچه بالا می گذارد، پرسپولیسی ها هم بیکار ننشسته اند و دست خودشان را در پوست گردو نمی گذارند. بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و حتی پس از گذراندن دوران سربازی اش باز هم باید به این تیم برگردد، اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد حضور نابهنگام علیرضا حقیقی در ایران است. او دیشب وارد تهران شد تا به گفته نزدیکانش چند روزی را در پایتخت استراحت کند. حقیقی 29 ساله قراردادش با تیم اسکیلستونا سوئد به پایان رسیده است و ظاهرا مشکلی برای بازگشت به تیم سابق خودش نخواهد داشت.

حقیقی که یک جورهایی تیم ملی را هم از دست داده است، یکی از اهدافش این است که با بازگشت به پرسپولیس بتواند جایگاه ازدست رفته اش را دوباره پس بگیرد و در سالی که به جام جهانی منتهی می شود، بتواند دوباره بازیکن ثابت تیم کی روش در جام جهانی شود. بازگشت او به تهران، جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس و نیاز مبرمی که سرخپوشان به یک دروازه بان مطمئن دارند تکه های پازل را کنار هم جمع می کند تا نشان بدهد که اتفاقاتی برای پرسپولیسی ها در شرف افتادن است، مگر این که تصمیم بیرانوند برای ترک این تیم چندان جدی نباشد.