آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۲
جامعه
۱۷

ابقای معاونان بازنشسته شهرداری

رئیس شورای شهر تهران از ابقای معاونان بازنشسته شهرداری در این مجموعه خبر داد و گفت: طبق قانون شهردار تهران هم تراز وزیر و معاونان وی هم تراز معاونان وزیر هستند و حضور افراد بازنشسته در شهرداری تهران بلامانع است.

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی در پایان بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران که دیروز برگزار شد، افزود: در این جلسه تاکید شد که شهرداری تهران در اقدام به ارسال لوایح به شورا سرعت عمل ببخشد و لوایحی که در دوره چهارم شورا نیز به شهرداری ارجاع داده شده مورد بازنگری و اصلاح قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این جلسه به آن اشاره شد برطرف کردن سوءتفاهمات درخصوص انتخابات بود که در این زمینه آقای نجفی پاسخ لازم را مطرح کردند و به طوری که قرار شد قبل از انتخاب و انتصاب افراد در مجموعه شهرداری این موضوع سه روز زودتر به اعضا اعلام و اعضا نظر خود را بیان کنند که البته این موضوع به معنای دخالت در کار شهردار تهران نیست و بیشتر جنبه مشورتی دارد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به گلایه یکی از اعضای شورای شهر تهران درخصوص تغییر کاربری پایگاه های مدیریت بحران در شهر تهران اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز قرار شد از طریق کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری پیگیری شود و به نتیجه مطلوب برسد.