آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اعلام محدودیت های ترافیکی جاده های کشور از امروز تا شنبه آینده

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در بازه زمانی امروز تا شنبه آینده از سوی پلیس راهور اعلام شد.

به گزارش سایت راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز الی ساعت 6 روز شنبه 18 آذرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد، محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی24روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 همان روز با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت وسایل نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی)

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز و از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می باشد.

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 امروز و همچنین 8 الی 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع می باشد.

در محورهای مشهد - قوچان، شیروان –بجنورد –آشخانه – جنگل گلستان و بالعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت14 الی 24 روزهای سه شنبه و جمعه ممنوع می باشد.