آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۲۹
سیاست
۲

خبر

با حکم مقام معظم رهبری صورت گرفت

انتصاب حجت الاسلام علیدادی به نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کرمان

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان منصوب کردند. متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ حسن علیدادی سلیمانی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجة الاسلام آقای حاج سیدیحیی جعفری از امامت جمعه ی کرمان کناره گیری کرده اند با تشکر فراوان از خدمات و زحمات طولانی آن روحانی مردمی و خدوم، جنابعالی را که از شایستگی لازم برخوردار و دارای حسن سابقه در عرصه ی تبلیغ و سلوک دینی و مردمی می باشید به نمایندگی خود در استان و امامت جمعه ی شهر کرمان منصوب می کنم. مردم نجیب و عزیز کرمان، جایگاه احترام برانگیزی در دوران مبارزات نهضت اسلامی و نیز دوران پس از انقلاب، کسب کردند و این به برکت فداکاری هوشمندانه و حضور آگاهانه ی آنان در همه ی حوادث مهم نظامی و سیاسی و اجتماعی چند ده ساله بود. چه در فصل درخشان دفاع مقدس و چه در فصل مواجهه با حوادث طبیعی تلخ و چه در فصل پیشامدهای تعیین کننده ی سیاسی، مردم آن استان آزمون موفقی از خود نشان دادند و چهره های برجسته ای از میان خود به ملت ایران تقدیم کردند. اکنون جنابعالی در میان این مردم عزیز و محبوب، به قبول وظیفه سنگینی مفتخر گشته اید. امید است به بهترین وجه از عهده ی آن برآیید. انس با عامه مردم، معاشرت با جوانان، همکاری با دانشگاهیان و فرزانگان، تقویت جدی جبهه ی فرهنگی انقلاب، ارتباط مستمر با علمای اعلام و بهره گیری از توان و ابتکار جوانان انقلابی و مومن و غنی کردن محتوای نمازجمعه را از جنابعالی انتظار دارم و توفیقاتتان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

ظریف: ایران گزینه های خود را روی میز دارد

ایسنا: وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگویی با شبکه راشاتودی روسیه گفت: «اگر آمریکا از برجام خارج شود، پیام خوبی به جامعه بین المللی مخابره نمی کند و اگر تصمیم آنها این است، ایران گزینه های خود را بر روی میز دارد و این گزینه ها به هیچ وجه محدود نیستند و من فکر نمی کنم این گزینه ها برای آمریکا خوشایند باشد».