آرشیو چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۱
جهان
۲۰

دو خط خبر

یک دادگاه محلی در شمال شرق چین یکی از ساکنان این منطقه را به جرم توهین به دین اسلام و مسلمانان به دو سال و نیم حبس محکوم کرد.

سازمان گزارشگران بدون مرز روز سه شنبه در گزارش سالانه خود اعلام کرد: 65 روزنامه نگار و اصحاب رسانه در سال 2017 در سطح جهان کشته شده اند.

تظاهر کنندگان خشمگین از سوء مدیریت، فساد و نبود خدمات عمومی در شمال عراق چند مقر حزب دموکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی در چند نقطه استان سلیمانیه را آتش زدند.

لوئیس الیزاندو مقام سابق پنتاگون که رهبری برنامه اخیرا افشا شده امریکا برای رهگیری یوفوها را در دست داشت، اعلام کرد که شواهدی بر رسیدن فرازمینی ها به زمین وجود دارد و احتمالا ما تنها نیستیم.

نمایندگان مجلس سنای پاکستان روز سه شنبه قطعنامه ای تصویب کردند که براساس آن، آسیب دیدگان در حملات پهپادهای جاسوسی امریکا به خاک پاکستان باید از امریکا غرامت دریافت کنند.

کره شمالی با اشاره به پیشنهاد امریکا برای مذاکره بدون پیش شرط اعلام کرد علاقه ای به گفت و گو با امریکا درباره برنامه هسته ای خود ندارد.

به گفته سازمان ملل متحد تاکنون 258 میلیون نفر در جهان دست به مهاجرت زده اند. این موضوع افزایش 49درصدی دراین زمینه رااز سال 2000میلادی نشان می دهد.

داعش در ویدئوی جدید خود مدعی شده که وزارتخانه های دفاع و خارجه امریکا را هک کرده و در حال اعزام آدمکش هایی برای کشتن کارمندان این وزارتخانه ها است.