آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۳
سیاسی
۳

اخبار

تشییع پیکر آیت الله حائری شیرازی در قم

پیکر آیت الله حائری شیرازی پنجشنبه از مسجد امام حسن عسگری (ع) قم به سمت بارگاه حضرت معصومه(س) تشییع شد. به گزارش ایلنا، در مراسم تشییع مرحوم آیت الله حائری شیرازی اقشار مختلف مردمی از جمله صدها نفر از روحانیون و مدرسان حوزه علمیه قم حضورداشتند. آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، احمد توکلی، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی و سید احمد خاتمی از جمله شرکت کنندگان این مراسم بودند.

سیدعلی خمینی:به مسئولان اعتماد کنیم

سیدعلی خمینی در دیدار جمعی از طلاب اهواز گفت: «دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر ظالم در هر جای دنیا به انسانیت ما برمی گردد» به گزارش ایلنا،وی ادامه داد: کاش می شد به روی منبرها بگوییم که هیچ فساد فرهنگی در کشور نیست؛ یا هیچ تورم، اختلاس، دزدی یا فقری در کشور نیست. اما من اگر در این شرایط چنین حرف هایی را بگویم از آنجا که مردم با این مشکلات مواجه هستند، یا می گویند که من بی اطلاعم یا اینکه اصلا دغدغه ای ندارم که این ذهنیت ها به ضرر نظام و انقلاب است. نوه گرامی امام با تاکید بر ضرورت اعتماد به مسئولین گفت: نکته مهمی که ما باید در این روزها به آن توجه داشته باشیم، این است که به مسئولین خودمان اعتماد داشته باشیم و اطمینان کنیم. دائما هر مساله ای که پیش می آید این را حمل بر این نکنیم که می خواهند خیانت کنند یا بلد نیستند.

موسوی لاری: رقیب پشت شایعه پشیمانی است

عبدالواحد موسوی لاری گفت: در جلسه روز دوشنبه مجمع روحانیون مبارز، رئیس دولت اصلاحات تاکید داشت که ما از آنچه تصمیم اصلاحات در انتخابات 92 و 96 بوده، نه تنها پشیمان نیستیم بلکه قاطعانه حمایت می کنیم و هیچ گاه از این تصمیم پشیمان نخواهیم شد. وی در گفت وگو با ایلنا، افزود: ما معتقدیم نه تنها پشیمانی وجود ندارد، بلکه این شایعه موجی است که جناح رقیب راه انداخته تا بتواند فضاسازی کند.