آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۵
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

کرباسچی: دولتمردان به جای کار کردن مانند اپوزیسیون حرف می زنند

دبیرکل حزب کارگزاران از معاون اول رئیس جمهور خواست مانند اپوزیسیون حرف نزند. کرباسچی همچنین از روحانی خواست در سخنرانی های خود فعل ماضی به کار نبرد!

غلامحسین کرباسچی در کنگره استانی حزب گفت: من خیلی ناراحت شدم که شنیدم آقای جهانگیری هم مثل ما که کنار نشسته ایم و انتقاد می کنیم گفتند عده ای از مدیران آویزان دولت هستند. خب آقای جهانگیری آنها را عوض کنید؛ قرار نیست همانطور که رهبری فرمودند شما هم مثل اپوزیسیون حرف بزنید. آقای جهانگیری اگر یک مشت مدیر آویزان هستند که نمی توانند کار کنند والله بالله جوانان بهتر از آنها می توانند کار کنند. جوانان مملکت یا بهتر از ما می فهمند و یا به اندازه ما، یا دلسوزتر از ما هستند یا به اندازه ما، یا تواناتر از ما هستند و یا به اندازه ما.

وی با انتقاد از برخی اظهارات رئیس جمهور پیرامون حمایت از دانشجویان ستاره دار تصریح کرد: من دلم می خواست که آقای رئیس جمهور به جای اینکه در مقام حقوق شهروندی بگویند نباید ما دانشجوی ستاره دار داشته باشیم کاش می آمد در چهار سال گذشته و در طول همین چند ماه گذشته در جلسه دولت از وزیر علوم سوال می کرد که چند دانشجوی ستاره دار در کشور داریم. برو اینها را حل کن و در جلسه آینده بگو در چه وضعیتی هستند. کاش آقای روحانی ماهی یک بار سخنرانی کند و در آن فعل ماضی به کار نبرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در همین راستا خاطرنشان کرد: اینکه ما فقط سوال کنیم چه می شود و آیا مردم مخاطب این سخنان هستند؟ به وزیر اطلاعات و حراست بگو که دنبال زندگی خصوصی مردم نباشد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه با همه ارادتی که دارم بسیاری از مدیران این دولت به خاطر همین حرف ها و محافظه کاری ها و به خاطر همین فعل ماضی که از طرف وزیر، مدیر و معاونان به کار می رود جرات کار کردن و حل و فصل مسائل کشور را آنطور که باید و شاید ندارند، اظهار داشت: انتقاد جدی من به آقای روحانی این است که از نیروی جوان کشور در سمت ها استفاده مناسبی نکردند و وزرا، مدیران و معاونین در همه بخش ها سنین بالایی دارند. یک نفر را به عنوان وزیر جوان آوردند که نمی دانم چقدر در فکر کردن هم جوان است ولی باید فردی با توان و اراده برای حل مسائل کشور را روی کار بیاورند.