آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۵
ورزشی
۹

ثبت نام مشروط خسروی وفا برای ریاست کمیته ملی المپیک

رئیس کمیته ملی پارالمپیک صبح پنجشنبه با حضور در کمیته، به عنوان کاندیدای رئیس و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن ارائه مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، کاندیداتوری خود را برای سمت های رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک که انتخابات آن 25 دی ماه برگزار می شود اعلام کرد.

وی پس از ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در صورتی که صالحی امیری برای ریاست ثبت نام کند، روز جمعه از نامزدی در این پست انصراف می دهم. زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک از روز شنبه 2 دی ماه آغاز و تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت.

در پنجمین روز از انتخابات هیئت رئیسه و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اولین رئیس فدراسیون برای حضور در انتخابات هیئت اجرایی ثبت نام کرد. عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی با حضور در کمیته ملی المپیک و تحویل مدارک خود به عنوان نخستین رئیس فدراسیون برای هیئت اجرایی ثبت نام کرد. پیش از این رباب شهریان برای نایب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده بود.

البته مهدی هاشمی رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی هم برای ریاست و هیئت اجرایی ثبت نام کرد اما از سوی کمیته ملی المپیک هنوز ثبت نام او به طور رسمی اعلام نشده و فعلا ثبت ام او مورد تایید قرار نگرفته است.

ثبت نام از کاندیداها از دوم آغاز و تا پانزدهم دی ادامه دارد.