آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رادیو، رسانه اول در زمان بحران

فراخوان اعضای ستاد مدیریت بحران رادیو با حضور معاون صدای رسانه ملی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، قائم مقام دبیر ستاد مدیریت بحران رسانه ملی، قائم مقام معاونت صدا و اعضای سازمان دوم کمیته صدا، در سالن آمفی تئاتر معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، معاون صدای رسانه ملی و رئیس ستاد مدیریت بحران معاونت صدا با بیان این که رادیو به عنوان رسانه اول در بحران تکلیف جدی تر دارد و انتظار از آن بیشتر است، عنوان کرد: هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند، حادثه چه زمانی به وقوع می پیوندد، اما تجربه نشان داده است که در روزگار آرام جامعه، باید به زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و مدیریت آن بیندیشیم.

حمید شاه آبادی با اشاره به این که رادیو به عنوان رسانه مطالبه‎گر باید در زمان آرامش و ثبات جامعه، مطالبه‎گری خود را در زمینه های گوناگون از مردم و دستگاه های ذی ربط انجام دهد، خاطرنشان کرد: رادیو تهران، رادیو بحران است، بنابراین، باید در مواقع اضطرار مدیریت افکار عمومی را برعهده بگیرد. خوشبختانه در زمان وقوع زمین لرزه های اخیر، این شبکه رادیویی عملکرد خوب و توفیق چشمگیری داشته است. این شبکه رادیویی توانست نسبت به رفتار اجتماعی مردم و ساعاتی که سپری کردند، عملکرد هوشمندانه داشته باشد.