آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

جام دخت

برنامه ریزی آزاردهنده فدراسیون

مرحله نهایی سوپرلیگ B بسکتبال بانوان با حضور چهار تیم به صورت رفت و برگشت و در سه دور برگزار می شود که هر تیم باید شش بازی انجام دهد. تیم دانشگاه گلستان یکی از این تیم هاست که برای میزبانی یک دور از رقابت ها اعلام آمادگی کرده است. مرحله نهایی با حضور تیم های دانشگاه گلستان، شاهین تهران، آرارات اصفهان و بال شیراز به صورت رفت و برگشت و در سه دور برگزار می شود.

نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم دانشگاه گلستان با انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال گفت: متاسفانه فدراسیون بسکتبال تقویمی برای رقابت های این فصل سوپرلیگ B بسکتبال بانوان ارائه نکرد و این موضوع ما را آزار داده است. ما با برنامه ریزی وارد مسابقات شدیم، اما مشخص نبودن زمان مسابقات سبب شد در مرحله پلی آف فرصت کمی برای ریکاوری داشته باشیم. در حالی که چهار تیم مرحله نهایی مشخص شدند هنور زمان مسابقات اعلام نشده و ما نمی دانیم چه تاریخی باید بازی کنیم.

جاده اصفهان به تهران، علت استعفای نایب رئیس

نایب رئیس پیشین والیبال بانوان درباره استعفایش گفت: در مجمع انتخاباتی استعفایم را دادم و معتقدم فردی که برای این سمت انتخاب می شود، باید جوان باشد و تمام وقت زمان بگذارد.

فریبا صادقی ادامه داد: طی اردیبهشت گذشته، با داورزنی سرپرست فدراسیون صحبت کردم و قول دادم تا زمان انتخابات به فدراسیون کمک کنم و مسئولیت نایب رئیسی بانوان را نیز برعهده گرفتم. به هر حال من شرایط خاص خودم را دارم. در این مدت 56 بار جاده تهران و اصفهان را در رفت و آمد بودم؛ هفته ای یک بار 450کیلومتر را رفتم و آمدم. واقعا شرایط سنگین بود. همچنین امکان حضور دائم در تهران را نداشتم.