آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۳
فوتبال ایران
۱۱

خواندنی های فوتبال

کمالوند: باید استراحت کنیم

فراز کمالوند، سرمربی جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این هفته مقابل پدیده مشهد شکست خورد. این تیم هفته قبل موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر برابر سایپا شده بود، ولی کمالوند به ما گفت: طی دو ماه گذشته بازی های زیادی داشتیم و طبیعی است که بدن بازیکنان بشدت گرفته و خسته باشد. ما نیاز به استراحت داریم و امیدوارم این شرایط برای ما به وجود بیاید. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و اگر وضعیت زمین بهتر بود، از پدیده امتیاز می گرفتیم. باید بتوانیم زمانی برای استراحت بسازیم.

کسی از منشا حمایت نکرد

هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس از گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در جریان دعوا و درگیری شدید با فرشاد احمدزاده حمایت نکرد. منشا روز پنج شنبه و یک روز قبل از دیدار تیمش مقابل نفت تهران به سمت فرشاد رفت و به خاطر این که او به منشا پاس نداده بود، به این بازیکن سیلی زد. فرشاد رفاقت صمیمانه تری با پرسپولیسی ها داشت و از این رو، نه تنها کاپیتان ها بلکه سایر بازیکنان نیز هیچ حمایتی از منشا نکردند تا مهاجم خارجی سرخ پوشان در این دعوا تک و تنها باقی بماند.

ربیع خواه: همه کار کردیم، جز گلزنی

محسن ربیع خواه، هافبک تدافعی پرسپولیس درباره تساوی با نفت تهران در مصاحبه کوتاهی به ما گفت: در طول این دیدار، بازی نسبتا خوبی از خود ارائه کردیم، اما شما دیدید که نفت چطور بازی می کرد؟ آنها با 11 بازیکن در دفاع بودند و چند لایه تدافعی داشتند. هر جا توپ را ارسال می کردیم، سه چهار بازیکن روی توپ می آمدند که این کار، وضعیت را سخت می کرد. ما همه کار کردیم، غیر از این که ضربه نهایی را بزنیم. اگر به گل می رسیدیم، قطعا کار تمام بود و حالا صاحب سه امتیاز می شدیم.

ناامیدی هواداران سپیدرود از کریمی

علی کریمی، سرمربی جدید سپیدرود رشت در اولین گام نتوانست انتظارات را برآورده کند و در این دیدار شکست خورد. در حالی که 6000 نفر در ورزشگاه سردار جنگل حاضر بودند تا شاید پیروزی دیگری را جشن بگیرند اما تاکتیک عجیب کریمی برای این بازی، همه را ناامید کرد. آخرین باری که سپیدرود در خانه به میدان رفته بود، مقابل استقلال خوزستان با حساب 2 بر صفر به پیروزی رسید، اما روز جمعه، شکست را پذیرفت و دست هایش را به علامت تسلیم، بالای سر برد تا مشخص شود، انتخاب کریمی چندان موثر نبود!