آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۶
ورزش
۱۱

اخبار

ستاره فوتبال به پله رسید

مهاجم آرژانتینی هزارمین گل دوران ورزشی خود را در دیدار بارسلونا و لوانته به ثمر رساند و به رکورد تاریخی پله رسید.پله یک رکورد افسانه ای دارد که آن هم به ثمر رساندن 1000 گل است. هواداران برزیلی عادت دارند در دیدار برابر آرژانتین شعار هزار گل، هزار گل، هزار گل، هزار گل؛ تنها پله تنها پله را سر بدهند اما دیگر نمی توانند این کار را انجام دهند چون لیونل مسی توانست به این رکورد تاریخی برسد.

زیدان: رئال 90 دقیقه ای نیست

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش انگیزه کافی برای 90 دقیقه خوب بازی کردن ندارد.رئال مادرید درهفته هجدهم لالیگا برابر سلتاویگو به تساوی دست یافت و فاصله اش با بارسلونای صدرنشین به 16 امتیاز رسید. زیدان گفت: باید مشکل را بررسی کنیم. من مسئول تیم هستم و تلاش خواهم کرد. می توانیم این مشکلات را رفع کنیم. وی گفت: اکنون به هیچ بازیکنی نیازی ندارم، دوست ندارم بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود، چون از تیمی که دارم راضی هستم.

ورود ناظر ویژه به انتخابات

سازمان بازرسی کل کشور برای رصد کردن فعالیت های انتخاباتی درکمیته ملی المپیک و جلوگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی، ناظری ویژه را منصوب کرد. معمولا بسیاری از مجامع انتخاباتی درورزش با حضور نماینده از سازمان بازرسی کل کشور برگزار می شود. این نهاد نظارتی برای انتخابات پیش روی کمیته ملی المپیک نیز ناظری ویژه منصوب کرده است. البته سازمان بازرسی به طور معمول نماینده ای درامورورزشی دارد اما این نماینده به طورویژه برای انتخابات 25 دی کمیته ملی المپیک انتخاب شده است. حکم ناظر ویژه سازمان بازرسی کل کشور برای ورود جدی به فعالیت های انتخاباتی کمیته ملی المپیک روز گذشته صادر شد.

اتفاقات مثبت دراستقلال شفر!

شاگردان شفر درحالی به وضعیت خود در جدول لیگ هفدهم سروسامان دادند که با وجود نتایج خوبی که کسب کرده اند در کسب یک نتیجه مساوی رکورددار شدند! حالا شرایط استقلال در جدول به گونه ای است که تعداد پیروزی های این تیم از مساوی ها و شکست ها بیشتر است و تعداد شکست های آنها هم از مساوی ها و پیروزی ها کمتراست. آبی ها حالا دیگر بدترین خط حمله لیگ را ندارند و دومین خط دفاعی خوب لیگ را دراختیار دارند. حالا رکورد طولانی ترین مدت زمان گل نخوردن به دروازه بان جوان آنها اختصاص دارد و برای اولین بار به رده چهارم جدول رسیده اند و آرامش به اردوی این تیم بازگشته است.