آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۶
سینما
۱۲

دیدار با «نگهبانان کهکشان 3» در سال 2020

تاریخ اکران عمومی سومین قسمت مجموعه فیلم «نگهبانان کهکشان» مشخص شد. جیمز گان کارگردان فیلم می گوید تابستان سال 2020، به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است. چند هفته قبل بود که رسانه های گروهی خبر آغاز تولید سومین قسمت اکشن کمیک استریپی «نگهبانان کهکشان» را اعلام کردند.

شروع کار تولید فیلم در حالی بود که تهیه کنندگان آن در ارتباط با داستان قسمت سوم سکوت کرده و اطلاعات چندانی در باره آن به رسانه های گروهی نداده اند. مدیران شرکت فیلمسازی مارول قول داده اند داستان قسمت تازه، زیباتر و پرهیجان تر از قسمت های پیشین آن خواهد بود. داستان این مجموعه فیلم، در کهکشانی دوردست رخ می هد. چهار شخصیت محوری داستان فیلم، یک گروه ناهمگون هستند که تحت عنوان نگهبانان کهکشان وظیفه محافظت از سیاره خود را به عهده دارند. در هرقسمت فیلم، این گروه با دشمنان پرقدرت تازه ای رودررو و درگیر می شوند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، در سومین قسمت این مجموعه فیلم دو کاراکتر تازه که نقش مهمی در داستان آن ایفا می کنند، وارد ماجراهای داستان می شوند. موفقیت 864 میلیون دلاری فیلم در سطح جهانی در تابستان گذشته، تهیه کنندگانش را به فکر سرعت در تولید قسمت سوم آن انداخت. حدود 390 میلیون دلار از این رقم فروش، متعلق به سینماهای آمریکای شمالی بود. قبل از این اواسط تابستان سال 2018 به عنوان زمان نمایش عمومی سومین قسمت این اکشن ماجراجویانه اعلام شده بود. برای تولید این قسمت فیلم، یک هزینه کلان 200 میلیون دلاری صرف می شود. کریس پرات یک بار دیگر در نقش کاراکتر پیتر کوئیل ظاهر می شود. دیو باتیستا، زوئی سالدانا و کرت راسل دیگر بازیگران مهم فیلم هستند. وین دیزل، برادلی کوپر و سیلوستر استالونه هم به عنوان صداپیشه، صداهای خود را به سه شخصیت انیمیشنی داستان فیلم قرض می دهند.