آرشیو یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۷
فوتبال ایران
۱۱

سپاهانی ها عاصی از حاشیه های داوری و پاسخ مظفری زاده

احمدزاده باید اخراج می شد

سپاهانی ها بلافاصله پس از بازی با پرسپولیس دست به کار شدند و گلایه خودشان از داوری را ابراز کردند. آنها بر این عقیده هستند که تیم شان که دو بر صفر به پرسپولیس باخته است اسیر ضعف داوری شده و در اصطلاح داوران سر آنها را بریده اند.

سپاهانی ها در بیانیه خود آورده اند که: «این بار داور بازی با چشم پوشی از اخراج فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس آن هم در اوایل نیمه دوم کاری کرد که عدالت در زمین اجرا نشود. در حالی که در نیمه اول سعید آقایی به خاطر یک خطای ساده کارت زرد دریافت کرد فرشاد احمدزاده با وجود انجام خطای شدید که مستقیما مچ پای بازیکن سپاهان را هدف قرار داد فقط با یک کارت زرد جریمه شد تا همین بازیکن 13 دقیقه بعد پاس گل دوم تیمش را هم روی دروازه سپاهان ارسال کند و اشتباهات داوری کاملا به سود پرسپولیس رقم بخورد. بدون شک اجرای عدالت از جانب محمدحسین زاهدی فرد و 10 نفره شدن تیم پرسپولیس جریان بازی را تغییر می داد و بازیکنان سپاهان می توانستند با استفاده از یک یار بیشتر فرصت های خطرناک تری روی دروازه تیم حریف ایجاد کنند که با اخراج نشدن احمدزاده این اتفاق به سود سپاهان رقم نخورد. «این اتفاق در حالی افتاده است که با سعید مظفری زاده کارشناس داوری تماس گرفتیم تا او درباره ادعای سپاهانی ها پاسخ بدهد که مظفری زاده می گوید: «ساسان انصاری مهاجم سپاهان در دقیقه 52 بدون شانسی قصد تصاحب توپ را داشت که با بدنش مانع ادامه حرکت بیرانوند شد. براین اساس زاهدی فر به درستی خطای انصاری را در محوطه جریمه پرسپولیس گرفت. سعید آقایی بازیکن سپاهان در دقیقه 32 تکل بی موردی را مرتکب شد و به درستی زاهدی فر به او کارت زرد داد.»

او این را گفت و ادامه داد: «فرشاد احمدزاده در دقیقه 54 خطای خطرناکی بر روی بازیکن سپاهان کرد و این بازیکن باید حداقل کارت زرد دریافت می کرد. البته احمدزاده شانسی برای تصاحب توپ نداشت و براساس نوع خطا این بازیکن باید کارت قرمز می گرفت و از بازی اخراج می شد. حرکت خطرناک شجاع خلیل زاده در دقیقه 83 به درستی با کارت زرد زاهدی فر مواجه شد.»