آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۲۷۰
خبر
۸

سایه روشن

احمد توکلی عزادار شد

دنیای اقتصاد: در پی درگذشت محمد توکلی، فرزند احمد توکلی مقامات و شخصیت های سیاسی با صدور پیام های جداگانه به احمد توکلی تسلیت گفتند. آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، محمد جوادظریف وزیر امورخارجه، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در پیام های جداگانه ای به توکلی تسلیت گفتند.

محمد توکلی، فرزند احمد توکلی نماینده پیشین مجلس به دلیل نارسایی کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت. وی متاهل و دارای دو فرزند بود. وی از سال 93 با بیماری کبدی دست و پنجه نرم می کرد و مدتی در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود.پیکر محمد توکلی فرزند دکتر احمد توکلی امروز 29 بهمن ماه در تهران تشییع می شود. این مراسم از در مسجد باقرالعلوم واقع در بلوار فرحزادی - میدان کتاب- خیابان کوهستان - خیابان صحرا از ساعت 9:30 صبح به سمت امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) آغاز می شود.

ماجرای کشف «بمب تایمری» در هواپیمای مسافربری

خبرآنلاین نوشت: سردار صفرعلی موسوی، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: در سال 88 در پروازی بمبی جاسازی شده بود که کشف شد. به هر حال این رخنه و نفوذ انجام شد و حتما نباید از زیر دست نیروهای امنیتی عبور کنند. در این موضوعات وزارت اطلاعات ورود می کند. مسافران بازرسی شدند؛ ولی مشخص نشد کار چه کسی بوده است. این بمب دست ساز بود و تایمر داشت و وقتی هواپیما را بازرسی کردیم متوجه وجود آن شدیم.

نظر عروس امام (ره)در مورد دختران خیابان انقلاب

انتخاب نوشت: فاطمه طباطبایی، عروس امام (ره)در گفت وگو با روزنامه آرمان گفت: معتقدم زنان می توانند در ورزشگاه ها حضور داشته باشند و اگر به نظر برخی از بزرگان شرایط ورزشگاه ها با شان زنان ایرانی نامناسب است باید مسوولان مربوطه این امکانات و ساختارهای فیزیکی ورزشگاه ها را به شکلی فراهم کنند؛ نه آنکه صورت مساله را حذف کنیم. او در مورد دختران موسوم به خیابان انقلاب که در اماکن عمومی کشف حجاب می کنند نیز گفت: به نظر من قانون محترم است و اگر کسی قصد دارد دیدگاه ها و مطالبات خود را به گوش مسوولان برساند، پسندیده آن است که از راه های قانونی این کار را انجام بدهد و البته این حق طبیعی هر کسی است.