آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۸
شهرستان ها
۷

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران اعلام کرد: تغییر محل ملاقات بچه های طلاق با والدین به مراکز مشاوره بهزیستی

ساری- خبرنگار کیهان: براساس تصمیم شورای اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مازندران محل ملاقات بچه های طلاق با والدین از کلانتری ها به مراکز مشاوره بهزیستی تغییر کرده است.

حجت الاسلام مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: از سال آینده کلیه پرونده های درخواست طلاق ابتدا به 57 مرکز مشاوره مورد تایید دادگستری استان ارجاع داده می شود.

وی افزود: از مجموع سه هزار پرونده درخواست طلاق در ارسالی به مراکز مشاوره حدود 400 پرونده منجر به سازش شده است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران معتادان کارتن خواب نباید در شهرها و روستاهای مازندران مشاهده شوند گفت: بهزیستی و شهرداری و نیروی انتظامی مکلف به جمع آوری و نگهداری و درمان این افراد هستند.

موسوی در ادامه گفت: در حال حاضر اردوگاه قاجارخیل ساری با کلیه امکانات ظرفیت نگهداری 120 تا 150 معتاد کارتن خواب را داراست اما به رغم مشاهده و گزارشات تعداد معتادان کارتن خواب در استان کمتر از 50 نفر در این مرکز نگهداری می شوند.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: دولت امکانات، تجهیزات و سرمایه گذاری زیادی را برای کاهش معضلات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در استان مازندران فراهم کرده است. اما همچنان برخی از مسئولان در اجرای وظایف خود کوتاهی می کنند.