آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۴
سیاسی
۲

ایجاد مسائل امنیتی؛ خط قرمز مسئولان

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این که ایجاد مسائل امنیتی برای مردم خط قرمز مسئولان است، گفت: از اقداماتی که ناجا و بسیج انجام دادند، حمایت می کنیم.

به گزارش فارس، علی لاریجانی در حاشیه مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای اغتشاش خیابان پاسداران تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفتار آشوبگران غلط و نامتعارف بود و نیروی انتظامی و بسیج با درایت و تدبیر عمل کردند.

اغتشاشگران داعشی می خواستند با قلدری جلوی پلیس بایستند

جانشین قرارگاه ثارا... در واکنش به اغتشاشات خیابان پاسداران گفت: اصل قضیه این بود که آنها با خودمختاری و قلدری می خواستند جلوی پلیس بایستند، آنها همان کار داعش را انجام دادند و با یک دستگاه اتوبوس سه نفر از ماموران ناجا را به شهادت رساندند.

سردار اسماعیل کوثری در حاشیه مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای حادثه پاسداران تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این فرقه ها بر اساس شعار انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن» درست شده اند.

وی تصریح کرد: این فرقه هر تفکری که داشته کسی به آنها کاری نداشته و بحث موجود پیرامون ناامنی است که در پاسداران تهران در گلستان هفتم ایجاد کرده اند.

سردار کوثری افزود: آن افراد خیال می کردند نظام جمهوری اسلامی که در دو صحنه با آنها مدارا کرد تا مردم کمتر آسیب ببینند این بار نیز این گونه عمل می کند.

وی با رد این مطلب که دستگیری و درگیری با دراویش به دلیل تفکر آنها بوده اعلام کرد: به دلیل ناامنی هایی که در پاسداران تهران به وقوع پیوست و شهادت چند مامور، ناجا سریع وارد عمل شد تا امنیت را به ارمغان بیاورد.

سردار کوثری در واکنش به اقدام این دراویش گفت: حکم از نظر ما اعدام است چرا که اقدام آنها به شهادت چند مامور منجر شده است.

جانشین سپاه ثارا... تهران ادامه داد: چند نفر از دراویش تخلفی کردند و ماشینی را سرقت کرده بودند و می خواستند به فرمان ناجا تمکین نکنند و بعد از آن بود که این قضیه را شروع کردند.