آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۶۶
ورزش
۱۱

خبر

حمایت از بانوان ورزشکار

نایب رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت:خانواده های ایرانی علاقمند به دیدن مسابقات در ورزشگاه ها هستند و به فراخور مطالبات دربخش توسعه ای یا آموزشی ورشته مورد علاقه به عنوان تماشاچی به سالن رقابت ها می روند. طاهریان افزود: دیدار تیم ملی بسکتبال ایران وعراق درحالی برگزار شد که زنان ایرانی به عنوان تماشاچی، این دیدار را درآرامش وامنیت کامل از نزدیک نظاره کردند و با استقبال گرم خانواده ها هم روبه رو شد.وی ادامه داد: به دنبال حضور مقتدرانه زنان ورزشکار برای کسب مدال در رویدادهای مهم ورزشی هستیم و برای موفقیت زنان ورزشکاردرمیدان رقابت ها حمایت خواهیم کرد.

استیلی: دربی تاریخی می شود

استیلی درباره پیش بینی اش ازدربی گفت: به نظرم این دربی یکی از قشنگ ترین دربی های تاریخ می شود چون هم استقلال و هم پرسپولیس شرایط خوبی دارند. ازیک طرف تقریبا قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است و از سوی دیگر استقلال برای نایب قهرمانی تلاش می کند.وی افزود: تنها فرق استقلال و پرسپولیس انگیزه است. به نظرم انگیزه استقلال بیشتر از پرسپولیس است. بنابراین کادر فنی پرسپولیس باید تلاش کنند انگیزه بازیکنان خود را برای این بازی در سطح بالایی نگه دارند.سرمربی پیشین پرسپولیس یادآور شد: استقلال بعد از آمدن شفر و بخصوص در هفته های اخیر به نظم تاکتیکی خوبی رسیده است. این دربی می تواند فوق العاده خوب باشد اگر درجریان مسابقه درگیری فیزیکی رخ ندهد.

غفوری:فرم استقلال مطلوب است

وریا غفوری درباره شرایط استقلال پیش از بازی دربی گفت: شرایط کلی تیم خوب است و این موضوع در بازیها کاملا مشهود است. در فرم خوبی قرار داریم و از نظر انگیزشی نیز شرایط بسیار خوبی داریم و برای دیدارهای پیش رو کاملا آماده هستیم.وی تصریح کرد: من وهمه بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا دراین دیدار برنده باشیم. تیم ما نسبت به دور رفت شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم برنده زمین مسابقه را با برد ترک کنیم تا به هواداران عیدی بدهیم.

پیروزی امیدهای فوتسال

تیم فوتسال امید ایران دراولین دیداردوستانه خود در تهران برابر تیم اوکراین قرار گرفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یافت.