آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۳۰۹۸
جهان
۷

رویداد

احتمال سفر محمد بن سلمان به عراق

یک روزنامه قطری فاش کرد، پیش بینی می شود یک مسئول عالی رتبه عربستانی ماه آتی میلادی به عراق سفر کند؛ منابعی در پارلمان عراق نیز احتمال دادند که این مسئول همان ولیعهد عربستان باشد.

نخستین سخنرانی پسر عبدالله صالح

شبکه «الیمن الیوم» وابسته به حامیان علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن اعلام کرد احمدعلی عبدالله صالح، پسر صالح برای نخستین بار پس از قتل پدرش سخنرانی کرد.

دوترته آماده استعفا

نشریه خبری استریتزتایمز روز گذشته به نقل از یک مقام گزارش داد رئیس جمهوری فیلیپین برای دور دوم در انتخابات نامزد نخواهد شد و آماده است پیش از آن زمان استعفا دهد.

تمایل اروپا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

سفیر فلسطین در اتحادیه اروپا از رایزنی میان شماری از کشورهای اتحادیه اروپا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین به صورت گروهی یا انفرادی خبر داد.

کشف پاسپورت مخفی کیم و پدرش

پاسپورت های برزیلی رهبر کره شمالی و پدر درگذشته اش برای نخستین بار رونمایی شد؛ این پاسپورت ها با هدف ارائه به سفارتخانه های خارجی برای دریافت مجوز سفر تهیه شده بودند.

معرفی رئیس ستاد انتخاباتی سال 2020 ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، رسما رئیس ستاد خود برای انتخابات نوامبر سال 2020 را معرفی کرده است. برد پارسکال در کارزار انتخاباتی سال 2016 مدیر بخش امور دیجیتال و شبکه های اجتماعی آقای ترامپ بود.