آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۰
ورزشی
۹

انتخاب سرمربی طراز اول اروپایی برای تیم ملی هندبال

دبیر فدراسیون هندبال می گوید که به دنبال جذب یک سرمربی طراز اول هستند و این مربی تا عید معرفی خواهد شد.

محمدرضا رجبی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال، اظهار کرد: هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نشده است ولی تا عید سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد. ما به دنبال یک مربی اروپایی طراز اول هستیم. تمام رزومه هایی که بررسی کردیم نیز مربوط به مربیان اروپایی بوده است. سرمربی انتخاب خواهیم کرد که اسم و رسم دار باشد و رتبه خوبی در هندبال داشته باشد.

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه در مورد تشکیل اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: تا 17 اسفند ماه درگیر لیگ برتر هندبال هستیم. بعد از آن بازیکنان کمی استراحت دارند و بعد به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. البته لژیونرها را تا 10 خرداد ماه در اختیار نداریم ولی تا آن موقع چند مرحله اردو برای تیم ملی خواهیم داشت.

وی درخصوص درگیری ایجاد شده در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال نیز، اظهار کرد: حساسیت هفته های پایانی خیلی زیاد است و این هفته هم به دلیل همین حساسیت ها فشار زیادی روی بازیکنان بود. تیم ها و بازیکنان می خواهند امتیازات خود را بالا ببرند و برای این منظور می جنگند. البته این درگیری ها ورزشی نیست و قاعدتا با این موضوع برخورد می شود و جلسه کمیته انضباطی برای این موضوع خواهیم داشت. او ادامه داد: لیگ برتر هندبال ایران امسال نیز آرام برگزار شد و حتی برای پرتاب کردن بطری توسط تماشاگران نیز تیم ها جریمه شدند. این بازی آخر هم درگیری بین بازیکنان نبود و تماشاگران وارد زمین شدند و این اتفاقات افتاد. در رده جوانان نیز این درگیری شاهد بودیم و کمیته انضباطی تشکیل داریم و جرایم سنگینی برای افراد خاطی در نظر گرفته شد.