آرشیو چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۲
ورزش
۱۸

برانکو: من از هیچ چیز نمی ترسم!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شاید با کسب پیروزی مقابل الوصل امارات، حالا بخشی از تلخی شکست در دربی 86 را نزد هواداران کاهش داده است.

او در مورد شرایط کنونی تیمش به ما گفت: «وضعیت تیم مان بعد از پیروزی مقابل الوصل، بهتر شده است. از این برد، من نتیجه گیری های بیشتری می کنم. ما در طول بازی، مدیریت کار را برعهده داشتیم و این موضوع، مرا خوشحال می کند. دو گل زدیم و البته چند فرصت را از دست دادیم که این تنها نقطه ضعف ما بود. احساس می کنم با این بازی، دل هواداران را شاد کردیم و این موضوع برای من و بازیکنان خوشحال کننده است.»

او اضافه کرد: «فرصت فکر کردن به گذشته را نداریم. ما باید به روزهای بعد فکر کنیم. بازی هایمان تا به حال فشرده بوده، اما کیفیت مان را نشان دادیم و نگذاشتیم هواداران احساس کنند پرسپولیس ضعیف شده است. ما دنبال بهترین فرم ممکن بودیم که به آن دست پیدا کردیم. فرمی که با هرگونه تغییر در سیستم و تاکتیک بازی، از دست نرود.

به همین خاطر بود که تغییرات در چهار یا پنج بازی گذشته، تاثیری بر مدل کار ما نگذاشت و این یعنی راه را درست می رویم. وظیفه دارم بابت این اتفاق به بازیکنانم تبریک بگویم.» برانکو در پاسخ به این که آیا تیم او در بازی های بزرگ، تیمی ترسو می شود، این طور جواب داد: «من و بازیکنانم از هیچ چیز نمی ترسیم. ما کاری را می کنیم که منجر به نتیجه گیری شود. به کاری که انجام می دهیم، امیدواریم و از این رو، توانایی مان بی جهت صرف فکر کردن به مسائل دیگر نمی شود. اگر حاشیه ای داشته باشیم، امکان دارد مسیر را از دست بدهیم و این چیزی نیست که ما به دنبالش باشیم.»