آرشیو چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۲
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
صحنه

مورد عجیب بازیگری که شب ها کارتن خواب است

سال گذشته بود که حضور کارتن خواب ها در یک نمایش، کلی سر و صدا به پا کرد. حالا همان نمایش با اعمال تغییراتی مدتی است در تماشاخانه ایرانشهر دوباره به اجرا درآمده است؛ نمایش مستند «شلتر» را می گوییم که ساناز بیان آن را نوشته و امین میری کارگردانی اش کرده است. نکته ای که در این روزها بارها از جانب مخاطبان این نمایش مطرح شده، این است که آیا چند بازیگر کارتن خواب این نمایش پس از اجراها هم هر شب را در خیابان سپری می کنند یا نه.

کارگردان این نمایش دیروز با خبرگزاری مهر گفت وگو کرده و به این پرسش پاسخ داده. میری، گفته همچنان یکی از بازیگران نمایش شب ها را در خیابان سپری می کندو کارتن خواب است.

امین میری کارگردان «شلتر» که اجرای مجدد خود را در تماشاخانه ایرانشهر پشت سر می گذارد، درباره این که چند نفر از بازیگران نمایش در زندگی واقعی شان هم کارتن خواب هستند، افزوده: سه نفر از بازیگران «شلتر» در زندگی واقعی هم کارتن خواب هستند که البته دو نفر از آنها در حال حاضر در خانه ای اقامت دارند ولی بسختی زندگی می کنند، اما نفر سوم همچنان کارتن خواب است و هر شب بعد از پایان نمایش در خیابان شب را به صبح می رساند که همین مساله در اجرا هم مورد پرسش قرار می گیرد.

الناز اسماعیل زادگان، بهار اعتماد، سارا بانکی، بهنوش پات، ساناز پوردشتی، ستاره جباری، خدیجه حسانی، ساجده حمیدی، سرور خسروانی، نیلوفر دربندی، مرضیه زهری، امید سلیمی، آنالی شکوری، پریا قانع، مهدیه کوهستانی و نارین یحیی پور بازیگران نمایش «شلتر» هستند که تا 20 اسفند در تماشاخانه استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه خواهد بود.