آرشیو پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۸
ورزشی
۹

کدام تیم امروز قهرمان لیگ برتر تکواندو می شود؟!

هفته پایانی و اختتامیه لیگ برتر تکواندو مردان امروز(پنجشنبه) 24 اسفند 1396 به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود و تیم «شهرداری ورامین» در یک قدمی قهرمانی قرار دارد.

رقابت های هفته پایانی و اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان ایران «جام خلیج فارس» با حضور یازده تیم، از صبح امروز به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود تا این دوره از رقابت ها با معرفی سکونشینان به پایان برسد. تیم «شهرداری ورامین» از شانس های اول قهرمانی در این مسابقات است.

پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیئت تکواندو شمال شرق یازده تیم حاضر در این دوره از مسابقات لیگ هستند که امروز به مصاف هم می روند.

از حساس ترین دیدارهای امروز می توان به تقابل دو تیم یاسین پیشرو قم و شهرداری ورامین اشاره کرد. شاگردان «پیام خانلرخانی» در تیم شهرداری ورامین که شانس اول قهرمانی هستند به مصاف شاگردان «یوسف کرمی» قهرمان اسبق تیم ملی در یاسین پیشرو می روند که اگر در این بازی به پیروزی برسند تا حدودی قهرمانی خود را حتمی می کنند. تیم یاسین پیشرو نیز با وجود مربی باتجربه خود عملکرد خوبی تاکنون داشته است و اگر ورامینی ها را متوقف کند، امید تیم های دیگر چون «دانشگاه آزاد» و «کن» را برای قهرمانی زنده نگه می دارد.

پیش از برگزاری بازی های امروز و در پایان رقابت های هفته نهم از دور برگشت لیگ، تیم شهرداری ورامین با کسب 48 امتیاز همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز که یکی از دیدارهای معوقه خود را انجام خواهد داد با 46 امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان لوازم خانگی کن با 44 امتیاز در جایگاه سوم حضور دارند.