آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ان شا ءالله در آینده ای نه چندان دور و با عزم مسلمانان منطقه شاهد شکل گیری مجدد کشور فلسطین (متشکل از مسلمین، مسیحیان و یهودیان فلسطینی) در غرب آسیا خواهیم بود و آنگاه جهان بدون رژیم صهیونیستی، نفس راحتی خواهد کشید.

گودرزی

* مردم دغدغه اقتصاد و معیشت دارند آن وقت حامیان دولت اولویت برنامه روزانه شان موضوع به خطر افتادن پیام رسان تلگرام شده است!

شریفی

* به آقای رئیس جمهور عرض می کنیم کام ما مردم را فقر، بیکاری و تبعیض تلخ کرده و می کند و اینکه پیام رسان های داخلی جایگزین تلگرام شود باعث تلخی کام ما نمی شود. ایشان در کجا و چه دنیایی زندگی می کنند که درد ملت را احساس نمی کنند؟

89160911

* برای رونق در تولید ملی و استحکام در تولید باید دولت از عقد قراردادهای مجهول و یک طرفه به سود شرکت های خارجی پرهیز کند و به جای دادن امتیاز و معافیت های خاص به شرکت های خارجی به تولیدکننده داخلی توجه بیشتری کند.

5463021

* بدون اینکه قصد ناامید کردن داشته باشم ولی معتقدم در این دولت پرهزینه و کم کار برای حمایت از کالای ایرانی کار خاص و مهمی صورت نخواهد گرفت اگر همچنان این نگاه بیشتر دولتی ها به خارج ادامه داشته باشد.

74710935

* اقدام متقابل در برابر تحریم های جدید با محکوم کردن صرف معنا ندارد. باید مقادیر قابل توجهی اورانیوم 20 درصد تولید شود تا اقدام مناسب معنا پیدا کند.

79560935

* دولت باید اراده کند و با تهدید به نصب سانتریفیوژ های جدید در تاسیسات هسته ای کشور آمریکا را وادار به انجام تعهدات خود در برجام نماید. امیدواریم این اراده در مسئولان به وجود بیاید و کشور بیش از این خسارت نبیند.

79560935

* همان گونه که برجام روی کاغذ مانده و اثر بیرونی نداشته اقتصاد مقاومتی هم روی کاغذ در غالب چند آیین نامه و بخشنامه درآمده و در عمل اتفاقی نیفتاده است. دولت و دولتی ها باید پاسخگو باشند.

52400911

* از اتوبوس های VIP که تروریست ها را در سوریه جابه جا می کند و نیز از تجهیزاتی که در اختیار دارند می توان نتیجه گرفت که غربی ها هنوز امید زیادی به حیات تروریست ها در منطقه دارند اما جبهه مقاومت مثل همیشه پیروز میدان خواهد بود.

0129021

* طبق کدام قانون بین المللی شیطان بزرگ برای دوشیدن آل سعود حق دارد به او برای قتل عام مردم مظلوم یمن، کمک تسلیحاتی کند ولی ایران حق کمک انسان دوستانه به ملت غارت زده یمن را نداشته باشد؟! به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی عرض می کنم طبق عقل و شرع وظیفه ماست که به ملت مظلوم یمن کمک کنیم و از زورگویی دشمنان نهراسیم.

برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی

که در نظام طبیعت، ضعیف پایمال است.

حسامی- تهران

* آقای احمدی نژاد! هیچ کسی منکر وجود بی عدالتی و رانت در برخی جاهای کشور نیست، اما شما متاسفانه در پازل دشمن بازی می کنید.

دولابی

* همواره پشت سر جریان اصلاحات عده ای ضد انقلاب جمع شده و برای ساختارشکنی سوت و کف زده اند ولی هیچ صدای اعتراضی از مدعیان اصلاحات هم شنیده نشده است. این چه مفهومی دارد؟

31070902

* به تازگی عده ای از مسئولان، برنامه شان در نقاط مختلف ایران این شده که جشنواره های رقص راه اندازی و آن را رسانه ای کنند! در حالی که در همان مناطق مشکلات عدیده ای وجود دارد و جشنواره های بسیار باشکوه تری را از آیین های پرمحتوا و دیدنی همان مناطق را می توانند برگزار کنند.

2268021

* در یک آپارتمان 16 واحدی شهرک دولتخواه واقع در جاده ساوه (منطقه 19 شهرداری تهران) ساکن هستیم. چند روزی است ساختمان به علت نشست آب به اطراف آپارتمان و پایه های آن با احتمال خطری همانند پلاسکو روبه رو شده است. به رغم پیگیری های متعدد، متاسفانه توجهی نمی شود. از مسئولان شهرداری 19 درخواست می شود تا قبل از وقوع حادثه تدبیری بیندیشند.

هجرتی و ساکنان آپارتمان

* طبق برنامه توسعه ششم که به تصویب مجلس نیز رسیده قرار شد به رزمندگانی که به مدت 6 ماه در جبهه های حق علیه باطل حضوری داوطلبانه داشته اند، یک مقطع تحصیلی بالاتر بدهند. چرا دانشگاه فنی و حرفه ای تاکنون زیر بار اجرای این قانون نرفته است! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم. این خواسته من تنها نیست بلکه جمع کثیری از ایثارگران زیرمجموعه این دانشگاه است.

69310911

* وزارت نفت٬ کار به صورت اقماری را حذف کند و به جای به کارگیری نیروهای غیربومی از نیروهای باسواد بومی از طریق آزمون و فیلترهای خاص استفاده نماید تا عدالت رعایت شود. و این کار از نظر اقتصادی هم به نفع همه است.

06850916

* همان طوری که میزان دستمزد کارگران تعیین شد، نباید مسئولان امر اجازه دهند میزان افزایش نرخ کالاها از مرز حقوق حداقل قشر عظیم کارگران در سال 97 بگذرد.

62630938

* در شهرری در خصوص برخی از مغازه های کبابی نظارت و کنترلی وجود ندارد. نبود بهداشت از یک طرف و گرانی از سوی دیگر بیداد می کند. و دست یک عده برای هر تخلفی باز گذاشته شده است.

38240912

* در ایام تعطیلات نوروز در شهر سیروان ایلام همراه اول، ایرانسل و اینترنت همه قطع بودند. چرا؟

16070918

* در بیمارستان بوعلی تهران بیشتر داروهایی که مصرف می شود خارجی هستند. وقتی بالای 90 درصد داروها را خودمان تولید می کنیم مصرف داروهای خارجی در مراکز درمانی دولتی چه توجیهی دارد و چه کسی مقصر است؟

94380912

* من معلم بازنشسته با معلم شاغل هم ردیف خودم یک میلیون تومان اختلاف حقوق داریم. چرا جلوی این اجحاف را نمی گیرند و دنبال عدالت نیستند؟

53080916