آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۵
شهرستان ها
۷

12 درصد اعتبارات مازندران به پروژه های عمرانی اختصاص یافت

ساری - خبرنگار کیهان: تنها 12 درصد از اعتبارات استان مازندران به فعالیت های عمرانی اختصاص می یابد و مابقی صرف هزینه های جاری می شود.

اسلامی استاندار مازندران در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری از اقامت 15 میلیون نفر شب در استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده مازندران اولین استانی بود که ساختار جدید فرمانداری ها را دریافت کرد و همه باید کمک کنند تا ظرفیت مدیریتی فرمانداریها و بخشداریها ارتقاء یابد.

وی خدمت بی منت و شایسته به مردم را متذکر شد و گفت: مردم انتظار خدمات صادقانه دارند و امور مردم باید ساده روان بگذرد. مقام عالی دولت خداحافظی با بروکراسی را بسیار مهم دانست و گفت: همه باید با تعهدات اخلاقی و قانونی برای اصلاح فرایند غیر ضرور اداری تلاش کنند.

اسلامی کاهش مهلت صدور مجوزها، ارتقاء نرخ پاسخگویی، سلامت اداری، اصلاح فرآیندها و خدمت خالصانه به مردم را مهمترین انتظارات در سال 97 دانست و گفت: با پیگیری های صورت گرفته بیش از 180 مورد اختیار دستگاه ها به استان واگذارشده و از این فرصت برای تحقق برنامه ها باید استفاده کرد. وی تاکید کرد: توسعه باید براساس سرمایه مردم محقق شود و تسهیلات و منابع ارزان قیمت اختصاص یافته برای رونق تولید و افزایش اشتغال هم در این مسیر هزینه شود.

مقام عالی دولت با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال گفت: شعار سال با نصب بنر و شعار محقق نمی شود همه باید با تعصب و تعهد از کالای ایرانی حمایت کنند و برای تحقق شعار سال باید از خودمان شروع کنیم.