آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۵
شهرستان ها
۷

استاندار همدان: سال گذشته بیش از 19 هزار شغل ایجاد شد

همدان - خبرنگار کیهان: استاندار همدان با تاکید بر اینکه بیش از 19 هزار شغل سال گذشته در استان ایجاد شده است، گفت: آمار اشتغال باید تا خرداد سال 97 به 30 هزار برسد.

محمدناصر نیکبخت اظهار کرد: 300 میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی به بانک های استان معرفی شده است و 500 میلیارد تومان از 600 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید استان جذب شده است.

استاندار همدان از واگذاری 544 پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی خبر داد و افزود: براساس سرفصل های اقتصاد مقاومتی باید 144 پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می شد که خوشبختانه موفق شدیم 544 پروژه نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کرده و 2000 پروژه دیگر را برای معرفی به بخش خصوصی شناسایی کرده ایم.

وی با انتقاد از عدم همکاری مدیر شعبه بانک سینا در شهرستان نهاوند در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، تصریح کرد: نهاوند شهرستان حساس و محرومی است و مدیر قلدر نمی خواهد باید مدیری مردمی در این شهرستان فعالیت کند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران را بیشتر در کار اشتغال ببینیم، عنوان کرد: بعید است در شهرستان ها در زمینه اخذ تسهیلات و تولید هیچ مشکلی وجود نداشته باشد بنابراین فرمانداران باید این موارد رادر کارگروه اشتغال مطرح کنند و رودربایستی نداشته باشند چراکه وظیفه ما این است که مشکلات مردم را پیگیری کنیم باید به اعتماد مردم جواب دهیم و حرف آنها را منتقل کنیم.