آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۵
ورزشی
۹

دغدغه های مشترک سرمربی تیم ملی والیبال و فوتبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرده بازیکنانش را تا پایان مسابقات جهانی 2018 می خواهد.

والیبال ایران سال بسیار شلوغی را در پیش دارد. ابتدا حضور در لیگ ملت های والیبال 2018، بازی های آسیایی، کاپ آسیا و سپس مسابقات جهانی مهم ترین رویدادهای ملی در سال جاری هستند. ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی از مسئولان فدراسیون درخواست کرده علاوه بر کاپ آسیا، در بازی های آسیایی که از نظر زمانی نزدیک به مسابقات جهانی 2018 است، تیم ملی ب با کادرفنی دیگری شرکت کند.

به نظر می رسد فدراسیون هم زیر بار این خواسته رفته و با اینکه مدال طلای بازی های آسیایی برای کاروان ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، بازیکنان اصلی در آن استراحت و تمرین می کنند تا برای مسابقات جهانی آماده شوند.

دیگر خواسته کولاکوویچ به تداخل زمانی تمرینات آماده سازی تیم ملی با رقابت های جام باشگاه های آسیا برمی گردد. سرمربی تیم ملی به فدراسیون تاکید کرده حاضر نیست هیچ بازیکنی را قبل از مسابقات جهانی به باشگاهش بدهد تا در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این مسئله به چالش بزرگی تبدیل شده و در شرایطی که نماینده والیبال ایران در جام باشگاه های آسیا هنوز مشخص نیست؛ فدراسیون و باشگاه ها را دچار سرگیجه کرده است.

به نظر می رسد کولاکوویچ هم به سبک کی روش که قبل از جام جهانی فوتبال می خواهد زودتر بازیکنان داخلی را در اختیار بگیرد و آنها را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند، کولاکوویچ نیز خواسته مشابهی دارد.