آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۵
ورزشی
۹

برگزاری مجمع فوق العاده در روز دوشنبه

رئیس کمیته ملی المپیک، خادم را به فدراسیون کشتی برمی گرداند؟!

تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون کشتی از رئیس کمیته ملی المپیک خواستند مقدمات بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی را فراهم کند.

نزدیک به 40 روز از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد و هنوز هم وضع این فدراسیون در بلاتکلیفی است. بعد از اصرار رئیس فدراسیون بر استعفای خود با درخواست روسای هیئت های استانی مجمع فوق العاده این فدراسیون 21 اسفندماه برگزار شد.

در این مجمع داورزنی معاون وزیر ورزش و اعضای مجمع فدراسیون با استعفای رسول خادم مخالفت کردند؛ اما رئیس فدراسیون با انتقاداتی تند نسبت به وزارت ورزش بر کناره گیری خود پافشاری کرد. آخرین تصمیم این بود که اعضای مجمع یک ماه برای بازگرداندن خادم فرصت خواستند و اداره امور را به صورت موقت به حمید بنی تمیم دادند.

حالا با نزدیک شدن به پایان مهلت یک ماهه بار دیگر قرار است مجمع فوق العاده فدراسیون برگزار و تکلیف نهایی رسول خادم مشخص شود.

در این مدت هم پالس مثبتی از سوی رسول خادم برای بازگشت دیده نشده و باید دید پادرمیانی بزرگان او را مجاب به بازگشت می کند یا خیر.طبق تصمیم وزارت ورزش دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی دوشنبه 20 فروردین ماه برگزار می شود تا این رشته از بلاتکلیفی بیرون بیاید. باید دید در نهایت رسول خادم راضی به بازگشت می شود یا در این مجمع سرپرست جدیدی برای فدراسیون انتخاب خواهد شد.

صالحی امیری خادم را راضی به بازگشت می کند؟

در جلسه نخست مجمع فدراسیون کشتی که یک ماه پیش به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش برگزار شد، اعضای مجمع به اتفاق با استعفای خادم مخالفت کردند و خواستار بازگشت وی شدند.در همین رابطه فرصت یک ماهه برای مذاکره با خادم تعیین شد تا پس از آن مجمع بار دیگر تشکیل جلسه دهد و وضعیت ریاست فدراسیون کشتی را مشخص کند.

با توجه به اینکه فرصت چندانی تا روز دوشنبه و زمان تشکیل دومین جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون باقی نمانده، تعدادی از اعضای مجمع از رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک خواستند با توجه به داشتن رابطه بسیار خوب با خادم، با وی جهت بازگشت به کشتی وارد مذاکره شود.

خادم در جلسه نخست مجمع طی سخنانی مهمترین دلیل استعفای خود را بی توجهی مسئولان وزارت ورزش نسبت به کشتی دانست.