آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۶
سیاسی
۲

رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی محاکمه شود

خطیب جمعه تهران با بیان این که خونخواری در ذات صهیونیست های جنایتکار است، بر ضرورت حمایت از مبارزان فلسطینی و مقاومت تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت ا... سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه همچنان موضوع روز است، فلسطینی ها راهپیمایی کردند اما صهیونیست ها آنان را به گلوله بستند و تا کنون حدود 20 نفر کشته و بیش از هزار نفر مجروح شدند.

خاتمی با اشاره به مواضع ولیعهد سعودی در خصوص روابط عربستان و اسرائیل، گفت: اراجیف زیادی از جوانک ناپخته سعودی به گوش می رسد؛ رژیم عربستان از چند دهه قبل با صهیونیست ها همکاری می کند و سه بار حمله صهیونیست ها به غزه با تشویق و پول سعودی ها بود. وی با اشاره به این که رژیم عربستان مجرم است و باید در دادگاه صالح اسلامی محاکمه شود، کیفر خواست این رژیم را این گونه بیان کرد: رژیم عربستان پایه گذار تمام گروه های تروریستی تکفیری است و یک پایه ثابت تمام عملیات انتحاری و ترورهایی است که در جهان صورت می گیرد و دست این قارون منطقه به خون انسان های بی گناه آلوده است.

خطیب جمعه تهران با اشاره به بند دوم کیفر خواست رژیم آل سعود ادامه داد: جنایات یمن لکه ننگ ابدی برای آنان است. در یمن انسان ها را می کشند و خانه هایشان را ویران می کنند و تاکنون ده هزار نفر را کشته اند، اخیرا هم به آوارگان بی پناه حمله کرده اند و در خط مقدم این جنایت، ولیعهد سعودی قرار دارد. خاتمی با بیان این که نشانه های زوال آنان آشکار شده، ادامه داد: رژیم متزلزل و سست پایه سعودی حرف های گنده تر از دهانش می زند و ایران را تهدید می کند؛ شما می دانید ایران کجاست؟ ایران جایی است که اربابتان، آمریکا را مستاصل کرده و نشان داده او هیچ غلطی نمی تواند بکند چه برسد به شما!