آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۶
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

روزهای تلخ «دوروف» و «زاکربرگ»

دونالد ترامپی که قرار بود برجام را پاره کند و جرات نکرد، دیروز اعصابش خرد شد و برگه های سخنرانی مالیاتیاش را دور انداخت و گفت که کسلکننده است! این بنده خدا کلا از زمانی که رئیسجمهور شده، دوست دارد کاغذ پاره کند اما زورش فقط به نطقهای سخنرانی میرسد و با تغییر آدمهای اطرافش احساس قدرت میکند. بیچاره آن شاهزاده های دوروبر ما که به این شخص دل بستهاند!

در حالی که صحبت شکست انحصار تلگرام، این روزها در ایران داغ است، اما از آخر روسها پیشقدم شدند و گفتند که ما اول فیلتر میکنیم. ایران و روسیه اگر تلگرام را فیلتر کنند، این آقای دوروف باید پیامرسانش را جمع کند و برای پیامهای شخصی هم از وایبری، واتسآپی، گوگل مسنجری، چیزی استفاده کند. یکی نیست به این جوان بگوید چرا از آخر و عاقبت زاکربرگ که این روزها چنین به مخمصه افتاده عبرت نمیگیری؟!

بیش از دو ماه پس از آنکه قیمت دلار همینطور بالا رفت و همه را نگران آخر و عاقبت خودش کرد، تازه رئیس بانک مرکزی پذیرفت که «بازار پول با مشکل تنگنای اعتباری روبهروست». ضمن عرض خسته نباشید به آقای سیف، باید از ایشان پرسید، شما که مشکل را میدانید کجاست، چرا برای رفع آن کاری نمیکنید؟