آرشیو یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۷
جامعه
۱۷

حق با شماست

مسکن هم گران شد

احمدی از تهران: روز گذشته برای خرید ژلوفن به داروخانه رفتم و مسئول داروخانه گفت قیمت ژلوفن برای هر برگ نسبت به سال گذشته 2000 تومان بیشتر شده و به 5000 تومان رسیده است، چرا نظارتی روی بازار دارو وجود ندارد.

کارت مترو می سوزد

عباسی از تهران: درحالی که بتازگی کارت الکترونیکی متروی خود را شارژکرده بودم، روز گذشته هنگام استفاده متوجه شدم کارتم سوخته است، وقتی به مسئول بلیت فروشی ایستگاه میدان ولیعصر مراجعه کردم، گفتند چون کارتم قدیمی بوده نمی توانند اعتبارم را برگردانند، چرا مسئولان مترو برای استفاده از کارت های الکترونیک تبلیغ می کنند، اما خدمات مناسبی دراین خصوص ارائه نمی کنند.

اینترنت با سرعت دروغین

احمدی از مشهد: از یک شرکت اینترنتی، ای دی اس ال خریده ام اما برخلاف انتظار سرعت مناسبی نداشته و با هزینه ای که مسئولان شرکت از ما گرفته اند همخوانی ندارد، چرا برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان هیچ نهادی بدرستی انجام وظیفه نمی کند.

دردسرهای قطع ارز دانشجویی

علی نیا از اردبیل: با قطع شدن ارز دانشجویی توسط بانک مرکزی مشکلات بسیاری برای تهیه ارز توسط دانشجویانی که خارج کشور تحصیل می کنند به وجود آمده است.

مرگ کاروانسرای مرنجاب نزدیک است

حسینی از تهران: منطقه توریستی کویر مرنجاب فاقد امکانات اولیه است و به علت رسیدگی نشدن به این منطقه، کاروانسرای مرنجاب نیز رو به نابودی و تخریب است.

بی توجهی دولت به گرانی ارز

ناظم زاده از تهران: با حذف دلال ها و صرافی ها برای توزیع ارز همچنان شاهد افزایش قیمت ارز هستیم. چرا دولت هیچ تلاشی برای کنترل این بازار نمی کند؟

جای خالی چراغ راهنمایی و رانندگی

ممقانی از تهران: در تقاطع خیابان سراج و فرجام نزدیک میدان رسالت به علت نبود چراغ راهنمایی و رانندگی، خودروها با سرعت از این چهارراه عبور می کنند و احتمال وقوع حادثه و تصادف وجود دارد.