آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۹۵
ورزش
۱۱

خبر

شفر با جام امضا می کند؟

کار تمدید قرارداد سرمربی آلمانی تیم استقلال به پس ازبرگزاری فینال جام حذفی موکول شد. درروزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد تمدید قرارداد شفر با استقلال مطرح شده است. از بحث افزایش مبلغ قرارداد تا حضور دستیارانش با بستن قرارداد مناسب. البته باشگاه استقلال صحبت های جدی با شفر انجام داده و این مذاکرات پالس مثبتی نیزبه همراه داشته است.کم وزیاد شدن مبلغ قرارداد ازسوی دوطرف قابل حل است، اما قرارشده که کار تمدید قرارداد به پس از فینال جام حذفی موکول شود تا تمرکزشفر تنها روی کسب قهرمانی جام حذفی باشد.لازم به یادآوری است که قرارداد شفر برای سال دوم 600 هزاردلار است. همچنین دستیاران فعلی شفربرای فصل آینده هم حضورخواهند داشت تا این مربی از حالا به فکر بستن تیم برای لیگ هجدهم باشد.

جپاروف در استقلال می ماند

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در حالی که مشکل مالی با آبی پوشان ندارد، برای تمدید قراردادش تنها یک درخواست کرده است.جپاروف از مدیران باشگاه خواسته مقدمات حضور خانواده اش درایران و تحصیل فرزندانش در یکی از مدارس روسی را فراهم کند. مدیران استقلال مقدمات اولیه کارها را انجام داده تا فرزندان جپاروف بتوانند در یکی از مدارس روسی تهران حضور پیدا کنند.

خط و نشان به دوپینگی ها

مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی فردا برگزار می شود که از همه نفرات شرکت کننده تست دوپینگ گرفته خواهد شد.رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی دراین خصوص گفت: نتایج تست دوپینگ مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم های ملی را پیش ازبرگزاری مرحله نهایی این مسابقات اعلام

می کنیم و نفرات متخلف با توجه به قوانین مربوطه، حق حضوردراین رقابت ها را ندارند.ملک محمدی افزود: این موضوع ازاهمیت بالایی برای فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم های ملی برخوردار است و به همین دلیل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، بلافاصله نمونه های تست دوپینگ را برای مشخص شدن نتیجه ارسال و دراسرع وقت و تا پیش از مرحله نهایی نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.