آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۳۱۲۷
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

•آسایشگاه ها نظارت می شوند: آیا مراکز نگهداری از سالمندان و آسایشگاه ها از سوی مسئولان نظارت می شود و آیا با سالمندان درباره کارکنان و برخوردهایشان با آنها گفت وگو می کنند؟

نگار قاصدآبادی

•حمایت از مشتریان: در روزهای گذشته با یکی از دفاتر لوله بازکنی و تخلیه چاه برای رسیدگی به سرویس بهداشتی و چاه حمام تماس گرفتم، مبلغی را اعلام کردند، اما وقتی کارگری که برای رفع مشکل ایجادشده مراجعه کرد، بیش از مبلغ اعلام شده پول گرفت! وقتی قانونی برای حمایت از مشتریان نباشد، مجبورند پول اضافه پرداخت کنند.

علی از تهران

•دندان های ناسالم و وعده های وزیر بهداشت: مدتی قبل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد به زودی با برخی دندان پزشکان قرارداد می بندند تا بیماران را به طور اقساطی درمان کنند. آیا درباره این موضوع اقدام شده است؟

رضا علوی

•چراغ راهنما نصب کنند: تقاطع خیابان 17شهریور تیردوقلو چراغ راهنما ندارد و این مسئله باعث بی نظمی در حرکت خودروها شده است. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری تهران تقاضای نصب چراغ راهنما در مکان یادشده داریم.

حجت محمدی

•شهرداری منطقه 14 پاسخ گو باشد! ساکنان خیابان شکوفه از مسئولان شهرداری منطقه 14 تقاضای انتقال تعمیرگاه های خودرو به مکان غیرمسکونی را دارند. متاسفانه مشخص نیست چرا روابط عمومی شهرداری مربوطه از رسیدگی و پاسخ گویی خودداری می کند!

سیدحسن میرنبوی

•سود سهام عدالت را چگونه دریافت کنیم؟ بسیاری از خانواده ها یا افراد بی سواد و آنهایی که زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، به علت اطلاع نداشتن از چگونگی شرایط سهام عدالت، موفق به تکمیل و ارائه فرم های مربوط نشده اند، تکلیف این گونه خانواده ها چیست و برای دریافت سهام عدالت باید چه مراحلی را انجام دهند؟

کاشفی از گرگان