آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۹
خوانندگان
۱۲

نقدهای خوانندگان

حقوق بهمن ماه را دریافت نکرده ایم

612...0921: سلام وقت بخیر، بنده یکی از نیروهای شرکتی... شاغل در گیت های منطقه 12 هستم، ما حدود 140 نفر نیرو هستیم که هنوز حقوق بهمن ماه را دریافت نکرده ایم. از هر نظر که فکر کنید برای حل مشکل اقدام کردیم ولی تا به حال ترتیب اثری داده نشده، فقط تنها امید ما نیروهای شرکتی و بعد از خدا شما رسانه مردمی است.

بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی حقوق نگرفته اند

758...0918: 6 ماه است که بازنشسته آموزش و پرورش استثنایی هستم اما متاسفانه تا امروز نه حکم داریم نه حقوق. آیا مسئولان خودشون این وضع رو می توانند تحمل کنن؟ به ما می گویند بودجه نداریم تو رو به خدا پیگیری کنید شاید این روزهای اول سال دل ما هم شاد شود.

ریشه کنی اختلاس نشانه طرح تحول بانکی

263... 0938: نشانه اجرای کامل و بهینه و مطلوب طرح تحول نظام بانکی، ریشه کنی اختلاس و کلاهبرداری به طرق مختلف از بانک هاست. مادامی که خبرهای بسیار تلخ از این نوع اطلاع رسانی بشوند نشانه نقص قانون و اجرا در سیستم بانکی است.

بر تاکسی های کرمانشاه نظارت کنید

یک شهروند کرمانشاهی – تماس تلفنی: با سلام رانندگان تاکسی درکرمانشاه اکثرا بد اخلاق و بی ادب و بی انصاف هستند وکرایه های غیر مصوب از مردم درخواست می کنند. مثل اینکه هیچ نظارتی نیست.

بازنشستگان را دریابید

بازنشسته نام محفوظ – کانال تلگرام «ایران»: با سلام و عرض ادب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات وزیران! مستمری کارگران بازنشسته را همانند کارمندان بازنشسته قرار دهید و عدالت نسبی را اجرا کنید.