آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۶۶
سیاسی
۳

سرلشکر باقری: خط مشی و راهبرد ایران اسلامی تغییرناپذیر است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی حبابی بیش نیست، گفت: جبهه مقاومت به اتکای انقلاب اسلامی، پرخروش، پر تلاش و توفنده به حرکت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح دیروز با حضور در ارتفاعات «بازی دراز» و مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی دراز اظهار داشت: اینکه عده ای تازه به دوران رسیده در سطح منطقه یا در سطح جهان فکر کنند که معجزه گری فراتر از بی عرضه های قبلی هستند و حرف های بزرگ بزنند؛ حرف از تحریم، تهدید و محاصره ملت ایران بزنند و فکر کنند از این طریق کاری از پیش خواهند برد، باید به آنها گفت خیر ملت ما سرد و گرم چشیده است و معجزات الهی را به کرات دیده و لمس کرده است. باقری در ادامه با بیان اینکه خط مشی و راهبرد ایران اسلامی تغییرناپذیر است، افزود: دشمنان و رقبای ما باید این پنبه را از گوش خود بیرون کنند، چرا که راهبرد و خط مشی ما را امام راحل به ما نشان داده و در وصیتنامه شان به یادگار گذاشته اند. رهبر عزیز و فرزانه ما طی عمر با برکت شان روز به روز این را به ملت فرموده و می فرماید و ما در همان مسیر در حال حرکت هستیم.

جانشین فرمانده سپاه: خروج امریکا از برجام اهمیتی ندارد

دیروز همچنین جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اهمیتی ندارد اگر امریکایی ها از برجام خارج شوند ما بیشتر پیشرفت می کنیم، مسئولیت هایمان را برداشته و جلو می بریم، اگرچه کافران نپسندند. سردار حسین سلامی در یادواره سرداران و 115 شهید روستای فردو که در حسینیه شهدای فردو برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی هستند، افزود: ایران بزرگ به برکت وجود رهبری بزرگ، مستکبران را از کشور بیرون انداخت، در سوریه، عراق، یمن و لبنان اسلام در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی قدرت عظیمی ساخته است، امروز می بینیم امریکا هیچ قدرتی در عراق، سوریه و لبنان ندارد، راهبردی ندارد، هر چه زور می زند هیچ اتفاقی نمی افتد.