آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۴
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

غیرت، گرانی، تلگرام!

همین طور که خیلی ها در تب وتاب خروج ترامپ از برجام و افزایش نرخ دلار و سکه هستند، خودرو ناگهان یک تا 4/5 میلیون تومان گران شد. حالا دیگر حتی آن دسته مشتری هایی که می خواستند تولید داخلی بخرند هم در اما و اگر مانده اند که می توانند پولشان را صرف خرید خودرو کنند یا نه. فعلا که هیچ کس توضیحی نداده چرا باید خودروی داخلی با چنین افزایش قیمتی روبه رو شود!

«لاتاری» که با بعضی بی مهری ها در جشنواره فیلم فجر روبه رو بود، شده پرفروش ترین فیلم اجتماعی. هرچند ممکن است برخی از این اتفاق چندان خوششان نیاید، اما باید دید موضوع این فیلم که «غیرت» است، خودش می تواند به دغدغه اصلی جامعه تبدیل شود یا نه؟

دیروز وزیر ارتباطات آب پاکی را ریخت روی دست همه و گفت که خیالتان راحت، «بله، تلگرام فیلتر می شود.» جمله ای که البته کمی بعدتر در توییترش گفت درست نیست! با این حال برخی خبر داده اند با وجود پایان مهلت به دستگاه های دولتی برای خروج از این پیام رسان بیگانه، هنوز بعضی ها دلشان نیامده از تلگرام خارج شوند و هنوز سوار بر موشک سفید پاول دوروف، می خواهند از این پیام رسان استفاده کنند. این علاقه برخی دستگاه های دولتی به تلگرام از چه ناشی می شود، معلوم نیست!