آرشیو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۵
ورزش
۱۶

کار سخت هندبالیست های نوجوان

قرعه کشی رقابت های هندبال نوجوانان آسیا در حالی برگزار شد که ایران در گروه چهارم با تیم های قطر، امارات و ژاپن قرار گرفته است. هشتمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان پسر آسیا قرار است در اردن برگزار شود و با نزدیک شدن به این دیدارها کنفدراسیون هندبال آسیا قرعه کشی رقابت ها را با حضور 16 تیم در چهار گروه اعلام کرد. با توجه به این که ایران در دوره قبل این رقابت ها غیبت داشت این بار در سیدبندی قرعه کشی در گروه چهارم قرار گرفت تا در نهایت با تیم های ژاپن، قطر و امارات همگروه شود.

گروه بندی کامل این رقابت ها به این ترتیب است:

گروهA : بحرین، عربستان، چین، عمان /گروهB : اردن، ازبکستان، چین تایپه، فلسطین/ گروهC: کره جنوبی، عراق، هند، سوریه /گروه D: ایران، امارات، قطر، ژاپن

قطر با کسب دو طلا و سه نقره بهترین تیم آسیا در این رده سنی است. قطری ها در دوره قبل در رده سوم رقابت ها قرار گرفتند. ژاپن با دو نقره و دو برنز یکی از تیم های خوب این گروه است. چشم بادامی های آسیای شرقی در دوره قبل مسابقات نایب قهرمان شدند. ایران نیز در سابقه شش دوره حضورش در مسابقات هندبال نوجوانان آسیا صاحب یک عنوان قهرمانی یک نایب قهرمانی و یک سومی است. هشتمین دوره رقابت های هندبال نوجوانان آسیا در اردن برگزار می شود.