آرشیو یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۰۹۲
سیاست
۴
منهای سیاست

عضو شورای شهر کازرون در گفت و گو با «اعتماد»: با تلاش ائمه جمعه کازرون و قائمیه آرامش نسبی برقرار شده است

محمدامین مهرورز، عضو شورای شهر کازرون در توضیح مصاحبه روز جمعه خود با «اعتمادآنلاین» و وضعیت فعلی کازرون اظهار کرد: ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه، معتمدین محلی و اعضای شورای شهرهای قائمیه و کازرون، همگی در تلاش هستند تا اوضاع شهر را به سمت آرام تر شدن هدایت کنند.

این عضو شورای شهر کازرون در گفت وگو با «اعتماد» ادامه داد: مردم الان شاهد این هستند که برخی معاندین و سوءاستفاده کنندگان به صف عمومی مردم هجوم می آورند و مردم را تحریک می کنند که به اموال عمومی آسیب برسانند و همین باعث شده که ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه به فضاهای عمومی بیایند و با مردم صحبت کنند. آقایان ائمه جمعه دو شهر به طور مفصل با مردم صحبت کردند، چون مردم هم از آنان حرف شنوی دارند. همین باعث شده که قوه تشخیص مردم بالاتر برود و صفوف خود را با افرادی که به قصد خرابکاری وارد می شوند، جدا کنند.

مهرورز تصریح کرد: نقش ائمه جمعه دو شهر کازرون و قائمیه، معتمدین مردم و اعضای شورای شهر و همچنین صبوری و فراستی نیروی انتظامی و مسوولان محترم امنیتی باعث شده که ما الان شاهد یک فضای آرامش نسبی و فضای اعتماد بیشتری باشیم که به حل مشکلات کمک می کند.

عضو شورای شهر کازرون گفت: برخی تلاش دارند که فضا را مسموم کنند ولی امید داریم که مثل گذشته دو شهر کازرون و قائمیه برادروار همچنان در معیت نظام جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری، مسیر انقلاب و آرامش را ادامه دهند و برای پیشرفت دو شهر تلاش کنند.