آرشیو پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۸۸
ورزشی
۲۳

در چشمان بازیکنان، عزم برای انجام کاری بزرگ را می بینم

شجاعی: زندگی را برای رقبایمان سخت می کنیم

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی از آخرین شرایط تیم ملی در فاصله زمانی اندک تا جام جهانی، چنین صحبت کرد: «21 روز تنها تا جام جهانی باقی مانده اما حال و هوایی که بین مردم و رسانه هاست، این را نشان نمی دهد و به نظرم این رفتار کمی کم لطفی نسبت به تیم ملی است. شاید چون این مرتبه راحت و بی دردسر به جام جهانی رفتیم، به خاطر همین مردم آن هیجان سابق را ندارند و امیدوارم که هر چه به جام جهانی نزدیک تر می شویم، این شور و شوق بیشتر شود.»

وی ادامه داد: «اما درباره تیم من به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم ملی، جوی که در تیم می بینم بی نظیر و فوق العاده است. من به عنوان بازیکنی که 4 تا پیراهن از بعضی از بازیکنان تیم ملی بیشتر پاره کرده ام، در چشمان بازیکنان تیم ملی جدیت، عزم و همتی را می بینم که نشان می دهد که می خواهند کار بزرگی انجام دهند.»

وی یادآور شد: «نه اینکه چون در تیم ملی هستم، بخواهم این حرف را بزنم. کسانی که من را می شناسند، می دانند که همیشه حرف هایم را زده ام و ابایی هم ندارم که واقعیت را بگویم اما الان فکر می کنم بهترین ها برایمان فراهم شده است. همه چیز آماده است که ان شاءالله بتوانیم یک کار بزرگ انجام دهیم.»

این بازیکن با سابقه ادامه داد: «شاید عرف نباشد که کسی در مصاحبه قسم بخورد اما خدا را شاهد می گیرم که نگاه من به جام جهانی شخصی نیست و به این فکر نمی کنم که اگر در لیست نهایی باشم، می توانم سومین جام جهانی ام را هم پشت سر بگذارم. شما فکر کنید که مثلا من سومین جام جهانی را هم تجربه کنم اما در داخل زمین نتیجه نگیریم، دیگر چه دلیلی برای شادی وجود دارد؟»