آرشیو یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۶
ورزشی
۲۳

تیم ملی

داورزنی: بازی با کوزوو امروز برگزار می شود

محمدرضا داورزنی، معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش روز گذشته درباره لغو دیدار دوستانه ایران با یونان اعلام کرد: «در آستانه جام جهانی، با اتفاقاتی که در نواحی مرزی رخ داد، باعث شد یونان بازی را به جای دیگری ببرد که مورد موافقت قرار نگرفت اما با هماهنگی های صورت گرفته کوزوو جایگزین شد که قرار است این بازی فردا (امروز) انجام شود.»

آزمون در کنار ام باپه و آسنسیو

سایت اوله نام سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران را در کنار بازیکنانی مانند مارکو آسنسیو و کیلیان ام باپه قرارداد که نخستین تجربه را در جام جهانی خواهند داشت.

گزارش روزنامه عربستانی از تیم ملی ایران

روزنامه الشرق الاوسط عربستان گزارشی را درباره تیم ملی ایران نوشت و عنوان کرد که یوزها به دنبال شکستن طلسم صعود نکردن به دور بعدی جام جهانی هستند.

دستیاران کرانچار مشخص شدند

طبق اعلام فریدون معینی عضو کمیته فنی فدراسیون، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید بعد از قطعی شدن حضور رضا شاهرودی به عنوان مربی، محمود کریمی را هم به عنوان دستیار دیگر خود معرفی کرد. همچنین قرار شد مربی گلرهای تیم امید هم یک کروات باشد که از سوی کرانچار معرفی شده است.

پیراهن تیم ملی، پیراهن منتخب شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا کمتر از دو هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به معرفی بهترین پیراهن های تیم های آسیایی در ادوار مختلف جام جهانی پرداخت. پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 در میان برترین کیت های آسیایی بود.

رونالدو؛ بت دوران کودکی قدوس

سایت fotbollskanalen سوئد مصاحبه ای با سامان قدوس، هافبک- مهاجم تیم ملی و استرشوندس انجام داده که وی در آن از بازی مقابل بت های کودکی اش مانند رونالدو در جام جهانی 2018 روسیه را احساسی بزرگ توصیف کرده است.

3 اتفاق مهم ایران در جام جهانی از نظرAFC

سایت AFC سه اتفاق مهم را به عنوان مهم ترین اتفاقات فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ارزیابی کرد. گلزنی ایرج دانایی فر در جام جهانی 1978 آرژانتین برابر اسکاتلند، پیروزی تیم ملی برابر امریکا در جام جهانی 1998 فرانسه و نمایش قهرمانانه برابر آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل.