آرشیو سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۳۱
ورزش
۱۷

خسروی: همه دنیا از قضاوت علیرضا کیف کردند!

علی خسروی کارشناس داوری کشورمان به تمجید از عملکرد علیرضا فغانی داور دیدار آلمان-مکزیک پرداخت و به ما گفت: عصر روز یکشنبه برای فوتبال ایران هرگز فراموش نخواهد شد و در تاریخ داوری ایران باقی می ماند. علیرضا فغانی در این روز توانست چهره پر از اعتباری از داوری در ایران به نمایش بگذارد و تمام دنیا دیدند که چه استعداد بزرگی در ایران به فعالیت مشغول است.» خسروی ادامه داد: «فغانی در تمام صحنه ها، نزدیک و پرتلاش ظاهر شد، تصمیماتش عالی بود و بهترین نمره ممکن را چه از ناظر داوری و چه از مردم و علاقه مندان به فوتبال دریافت کرد. این موضوع بسادگی به دست نمی آید.

پشت تمام این مسائل، یک دنیا تجربه دیده می شود. علیرضا به یک داور مسلط بدل شده که می تواند با استفاده از تجربیاتش، پیش برود و آینده داوری این مملکت را بسازد.»

او در نهایت گفت: «نه تنها ما که هموطن فغانی هستیم، بلکه تمام مردم دنیا از تماشای قضاوت علیرضا کیف کردند! با این مدل از قضاوت، فغانی نیز می تواند مثل تیم ملی فوتبال ایران پیشرفت کرده و ان شاءا... تا مراحل بالاتری هم برود. او حتی می تواند از حالا، گزینه ای برای قضاوت در فینال یا مراحل حذفی مثل نیمه نهایی باشد.»