آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۳۲
شهرستان ها
۷

همدان میزبان وزرای کشورهای آسیایی

همدان- خبرنگار کیهان: استان همدان 5 تا 7 شهریور ماه میزبان وزرای کشورهای آسیایی و سفیران فرهنگی و اقتصادی است.

معاون عمرانی استاندار همدان ضمن تاکید بر لزوم معرفی چند جانبه استان در رویدادهای همدان 2018 اظهار کرد: انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری در پیامدهای این رویداد مدنظر قرار دارد و این رویداد و باید به بهترین شکل برگزار شود.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه همه برنامه های این رویداد در مرکز استان نیست و در شهرستان ها هم انجام می شود گفت: 6 پروژه سرمایه گذاری برای این رویداد تعریف شده که با هدف سرمایه گذاری و رشد اقتصادی استان ایجاد می شود.

معاون عمرانی استاندار همدان خواستار افزایش ساعت فعالیت مراکز گردشگری استان در ایام تعطیلات شد و گفت: از شهرداری همدان انتظار می رود در زمینه تبلیغات 2018 که مسئولیت آن را بر عهده دارد قوی تر وارد شود.

علی اصغر زبردست، رئیس اتاق بازرگانی استان همدان نیز افزود: در برگزاری رویدادهای 2018 250 نفر از سفیران کشورها همراه با رایزن فرهنگی خود در همدان حضور خواهند یافت.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در هتل باباطاهر همدان در راستای معرفی ظرفیت های این صنعت در استان خبر داد و افزود: علاوه بر آن، نمایشگاه شهرهای جهانی، صنایع دستی سفال و سرامیک، مبل و منبت را داریم که از140 کشور دعوت به عمل آمده و 15 میهمان ویژه هم دعوت شده اند.

رئیس اتاق بازرگانی همدان ادامه داد: نشست سفرای جمهوری اسلامی در مردادماه، برپایی نمایشگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در روز پزشک و راه اندازی نمایشگاه بین المللی شهر سفال 30 مرداد ماه تا 5 شهریور و بزرگداشت با حضور شهرداران جاده ابریشم از دیگر برنامه های این کمیته است.