آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۹
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

هشدار برای فوتبال

برخی کاربران فضای مجازی هشدار داده اند که عمومیت یافتن این سخن که «ما تیم ملی فوتبال پرتغال را در جام جهانی می بریم»، می تواند پیامدهای ناگواری داشته باشد. از نگاه این کاربران، امید داشتن، خوشبین بودن و ایده آل گرایی خوب است اما با توجه به اینکه روی کاغذ احتمال پیروزی پرتغال بیشتر از ایران است، باید مراقب بود که با توجه به پیش زمینه، شکست احتمالی به سرخوردگی و نا امیدی منجر نشود و به فوتبال ایران ضربه نزند. ما باید برای پیشرفت در فوتبال به اندازه پیروزی ارزش قائل باشیم.

مراقب باشیم

یک کاربر فضای مجازی نوشته است که بی تفاوتی و ناامیدی مردم تنها به نهادهایی آسیب وارد می کند که با امید و رضایت مردم برپا شده اند، دولت، مجلس و شورا. بنابراین مراقب باشیم با رفتار خود به کشور آسیب نزنیم.

انتقاد از سکوت

برخی کاربران فضای مجازی با اشاره به مخاطرات روزانه وکالت در ایران که به بازداشت برخی از وکلای مدافع متهمان منجر شده است، از سکوت کانون های وکلای دادگستری ابراز تعجب کردند. این کاربران با بیان اینکه وکالت به تخصص، شهامت و شجاعت نیاز دارد، بر استقلال نهاد وکالت و دیگر الزامات حرفه ای وکالت تاکید کردند.

رفتی تا ما باشیم

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به امنیت مردم در این روزها و شب ها که مسابقات ایران و دیگر تیم ها را در جام جهانی تماشا می کنند، نوشت: در همین شب ها دو نفر از نیروهای مرزبانی در شمال سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند، اسم آنها را بدانیم. محسن شهرکی و جلال بهبودی.