آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۰
صفحه آخر
۲۰
خبرچین

ترس از سگ های دلاریاب!

ماجرای دلار هر روز ابعاد جالب تری به خود می گیرد. در یکی دو روز گذشته این بحث مطرح شده که دلار از کجاها قاچاقی وارد می شود، پای چه کسانی در میان است و خلاصه آینده اش چه می شود. در همین راستا برخی نماینده ها که قبلا ماجراهای سفره خانوادگی و صرافی های اطرافشان سروصدا راه انداخته بود، سریع واکنش نشان داده و گفته اند که ما نقشی در رانت دلاری نداشته ایم! با توجه به این که گفته شده سگ های دلاریاب تربیت شده اند، شاید بد نباشد از این سگ ها برای راستی آزمایی برخی شایعات و ادعاها استفاده شود.

13 میلیون گوشی تلفن همراه را یک نفر خریده است! این هم رکوردی است برای خودش. تا حالا فکرش را می کردید که از مجموع 60، 70 میلیون نفری که در ایران تلفن همراه استفاده می کنند، ممکن است 20 درصد این گوشی ها را یک نفر تامین کرده باشد؟ از این «یک نفر»ها در بازار سکه و ارز هم البته کم نداریم...

وزیر نفت نسبت به این که بعضی ها قراردادهای این وزارتخانه را عقب انداخته و باعث شده اند بشود نفت ایران را تحریم کرد، گلایه کرده اند. بعضی ها هم از مهندس زنگنه پرسیده اند آن قراردادهای نفتی که پیش از خروج ترامپ مثلا با توتال بسته شد، چه گلی به سر نفت ایران زد که سایر قراردادهای مشابه با خارجی های بدعهد می توانست بازار نفت ما را شکوفا کند؟