آرشیو دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۳۷۵
نفت و پتروشیمی
۱۱
خبر بنگاه ها

رونمایی از روغن موتورهای جدید ایرانول

گروه بنگاه ها: مراسم رونمایی از چهار محصول جدید ایرانول با بالاترین سطح کیفی دارای تاییدیه بنز و رنو در هتل همای تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مراسم گفت: چهار محصول جدید ایرانول دارای بالاترین سطح کیفی روز دنیاست که روغن موتور سوپر رونیا با سطح کیفی SN و گرید 5W30 مناسب برای تمامی خودروهای خارجی در ایران است.

عیسی اسحاقی افزود: سوپر رونیا هیبریدی که برای نخستین بار تولید شده و دارای سطح کیفی SN و گرانروی 0W20 است مناسب برای تمامی خودروهای هیبریدی، سوپر رویال با سطح کیفی SM و گرید 5W40 قابل استفاده برای ون های دیزلی نیز است. به گفته وی سینتیوم محصول مشترک ایرانول و پتروناس با سطح کیفی SN و گرانروی 5W30 است.وی افزود: تمامی خودروهای وارداتی و هیبریدی می توانند روغن خود را با کیفیت همسطح روغن های مشابه خارجی با حدود 40 درصد قیمت کمتر تامین کنند.مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و تکمیل سبد کالای خود توانستیم فروش انواع روغن موتورهای ایرانول را با حدود 50 درصد افزایش از 110 میلیون لیتر سال 94 به 160 میلیون لیتر در سال 96 برسانیم و سهم بازار ایرانول را از 19 به حدود 27 درصد افزایش دهیم.