آرشیو یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۲
فرهنگی
۲۲
نوا

ایده های تازه یک خواننده پاپ

شکوهی: سالن بدهند، با بلیت خیلی ارزان کنسرت می دهم

«ایران»: کنسرت شهرام شکوهی در حالی در تاریخ بیست و پنجم مردادماه برگزار می شود که پیش از این تعدادی از کنسرت های هنرمندان مطرح موسیقی در تهران بنابه دلایلی لغو شده است. اما شکوهی تاکید دارد که نباید مردم را از اجرای زنده محروم کرد. او حتی پا را فراتر می گذارد و می گوید، اگر سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و سالن وزارت کشور به او سالن رایگان بدهند، حاضر است با قیمت بسیار پایینی کنسرت بگذارد.

چندی قبل شهرام شکوهی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تماشای بازی تیم ملی در جام جهانی و هیجانات ناشی از آن در بیمارستان بستری شد و کنسرتی که قرار بود بیستم تیرماه بعد از مدت ها دوری شکوهی از اجرای زنده برگزار شود، به سبب شرایط جسمانی اش کنسل شود. او بعد از به دست آوردن شرایط مساعد جسمی، دیروز، پیش روی خبرنگاران نشست و با اهالی رسانه سخن گفت. شکوهی با اشاره به اینکه «جایگزین کنسرت لغو شده، بیست و پنجم مرداد ماه در تالار وزارت کشور خواهد بود»، گفت: «به دلیل تاخیری که در برگزاری کنسرت پیش آمد، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران جایی برای اجرای برنامه نداشت، پس ما مجبور شدیم جای کنسرت را تغییر دهیم و در تالار وزارت کشور میزبان مخاطبان عزیز باشیم.»

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به کنسرت هایی که در حمایت از وضعیت اقتصادی خانواده ها لغو شده اند، گفت: «توانایی مردم دیگر جوری نیست که بتوانند بلیت گران کنسرت را تهیه کنند و به عبارتی می توان گفت برای خیلی از آنها تماشای کنسرت تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است. با این حال معتقدم خیلی حیف است که مردم از اجرای زنده محروم شوند.»

او علاوه بر حقی که دراین رابطه برای مردم قائل است تاکید کرد که توقف کنسرت ها افزون بر ضربه زدن به چرخه اقتصادی اجراها به مرور پایه و اساس موسیقی را هم خدشه دار می کند. شکوهی در سخنانش تصریح کرد: «من بر این باورم در این کنسرت ها می توان کاری کرد که تهیه کننده از سود خود بگذرد، من نیز از دستمزدم صرفنظر کنم و فقط این عوامل اجرایی کنسرت باشند که دستمزد دریافت می کنند. وقتی چنین تصمیمی گرفتم، دوستان مخالف بودند و می گفتند این حرکت نوعی خودزنی است.»