آرشیو یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۲
ایران زمین
۱۹

دو خط خبر

«سعید نمکی»، معاون امورعلمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با بررسی ظرفیت ها و کاستی های خوزستان در حوزه اعتبارات و بودجه، کمیته هایی برای کاستی های احتمالی برنامه و بودجه 98 این استان لحاظ می کنیم.

«محمدابراهیم شکیبا»، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهارداشت: در بحث جمع آوری نخاله های ساختمانی در روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعلام نارضایتی می کنیم و از متولیان می خواهیم هرچه سریعتر این نخاله ها را جمع آوری کنند.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان گفت: با ساخت آب شیرین کن شهر چوئبده که با اعتبار 10 میلیارد تومان تا 10 ماه آینده به بهره برداری می رسد، بیش از 9 هزار متر مکعب آب شور برای اهالی این منطقه شیرین خواهد شد.

«جعفر رودری»، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان اظهار داشت: تاکنون 104 میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش آبی به استان ابلاغ شده است. 67 میلیارد تومان از این اعتبار به آب شهری، 25 میلیارد تومان به آب منطقه ای و بقیه به آب روستایی و عشایری اختصاص داده شده است.

سلاح بیهوشی جدید در اختیار محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم قرار گرفت.

شرکت پالایش نفت تبریز قرارداد همکاری با یک شرکت آلمانی را برای بازیافت گازهای انتهایی گوگردسازی امضا کرد.

«حمید کریمی»، سخنگوی آتش نشانی استان قم اظهار داشت: در چند روز اخیر، به طور متوسط روزانه 10 تا 12نفر دچار حوادث حبس در آسانسور یا چاه شده و نیروهای آتش نشانی برای نجات افراد به محل اعزام شده اند. از این رو، لازم است شهروندان توجه داشته باشند که حداقل در زمان های اعلام شده برای قطع برق، سوار آسانسورها نشوند.