آرشیو دوشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۹
حوادث
۱۹
تلنگر

اعدام و 144 سال زندان مجازات شیطان شرق

شیطان شیشه ای که پسربچه های نوجوان را فریب می داد و در کانال آبی در شرق تهران به تله می انداخت، دیروز با حکم قضایی به اعدام، 144سال زندان و 100 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش جام جم، ایمان 26 ساله از دی ماه سال 96 و با نقشه ای از پیش طراحی شده پسربچه های 11 تا 15ساله را فریب می داد و آنها را به بهانه کمک در جابه جایی گلدان های خانه مادربزرگش سوار ماشین یا موتور می کرد. این متهم قربانیان نوجوان را با خود به کانال سرپوشیده آب در حوالی خیابان اردیبهشت تهران می برد و آزار می داد. وی که سابقه کیفری نیز در پرونده اش دارد پس از مصرف شیشه، نقشه های شیطانی اش را اجرا می کرد و با تهدید چاقو از قربانیان نوجوان می خواست دراین باره به کسی حرفی نزنند.

وی همچنین به دروغ به پسران نوجوان می گفت که با برادر کوچکش کتک کاری کرده اند و برادرش با چوب به کمر آنها زده است.او از قربانیان نوجوان می خواست تا آثار کبودی خیالی را که روی کمرشان است به او نشان دهند و به این ترتیب آنها را آزار می داد.

متهم هفته گذشته در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک قاضی مستشار، پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد. در جلسه دادگاه 8 شاکی نوجوان از 11شاکی حضور داشتند. ایمان به اتهام تجاوز به عنف و آدم ربایی از خود دفاع کرد و گفت فقط چند نفر از پسران نوجوان را آزار داده و منکر آدم ربایی شد.

دیروز قضات دادگاه پس از یک هفته مشورت و با توجه به مدارک موجود در پرونده، ایمان را به اعدام و 100 ضربه شلاق به خاطر آزار و اذیت و در مجموع 144سال زندان به خاطر ربودن شش شاکی نوجوان محکوم کرد.