آرشیو چهارشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۱
ایران اجتماعی
۱۱

ما اوباش نیستیم

«مهدی سیاه» 35 سال دارد و یکی از اوباش تهران است که بارها از سوی پلیس دستگیر شده و سوابق زیادی در دادسراهای مختلف تهران دارد او درباره اوباشگری و درگیری هایش در گفتگو با خبر نگار «ایران» می گوید: «گنده لات بازی برای خودش دنیایی داره نه اینکه بخوای زور به مردم بگی ولی بعضی جاها لازمه زور و بازوت رو به رخ حریفت بکشی. من نخواستم به کسی زور بگم ولی امان از رفیق بازی که نمی تونی بگی نه.»من کلی به خاطر اینکه بالا خواه رفیقام بشم دست به چاقو بردم. ولی این را هم بگم سعی نکردم آدم بی گناه و ناتوانی رو خط خطی کنم.

او می افزاید: تو عالم ما کسی که زور بازو داشته باشه اسم در می کنه مثل داش وحید مرادی. ما هم دوستدارهای خودمونو داریم و تو اینستاگرام کلی آدم فالورمون هستن. خب نمیشه کرکره رو بکشیم پایین. برای خودمون تو محل برو بیایی داریم. مشکل ما کسایی هستن که برامون شاخ میشن، این جوجه فکلی ها باید به قدیمی ها احترام بذارن نه اینکه پشت سرشون فش و دری وری بگن. احترام بذارن، احترام می بینن وگرنه حساب کار رو میدیم دستشون تا بفهمن با کی طرف هستن!

خیلی ها به ما می گن شما اراذل و اوباش هستین ولی این طور نیست ما با قشر خودمون کار داریم نه مردم عادی، اونهایی که مست می کنن و زورشون به مردم می رسه، مرد نیستن؛ سیبیل هاشون تازه پشت لب شون سبز شده فک می کنن خبریه، نه بابا خبری نیست. همینها هستن که آبروی ما رو بردن وگرنه ما اوباش نیستیم.