آرشیو چهارشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۷۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف محموله بزرگ ساعت قاچاق توسط پلیس مهرآباد

رئیس پلیس فرودگاه های کشور از کشف محموله ساعت قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسن مهری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در تاریخ 14 مرداد ماه پلیس مبارزه با قاچاق کالا گزارش داد فردی قصد دارد یک محموله ساعت به کیش منتقل کند.

مهری افزود: ماموران پلیس فرودگاه به سرعت وارد عمل شده و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند. بعد از بازداشت این فرد، وی از ارائه هرگونه مجوز خودداری کرد و بعد از تحقیقات معلوم شد تعدادی ساعت نیز در دفتر کار وی وجود دارد.وی ادامه داد: در فرودگاه مهرآباد از این فرد حدود هزار عدد ساعت با برند خارجی کشف و ضبط شد که قیمت ساعت ها بین 1/5 تا 8میلیون تومان است.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: همه ساعت ها دارای برچسب شبنم بودند؛ البته برچسب های تقلبی شبنم که چاپ کرده و بر روی ساعت ها نصب شده بود.

سردار مهری افزود: از دفتر کاری این شرکت نیز تعداد قابل توجهی ساعت کشف و ضبط شد که در مجموع 5400 عدد ساعت به ارزش 35میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه این فرد شریکی داشته که سال گذشته به دلیل قاچاق ارز دستگیر و روانه زندان شده است، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص زمان ورود این محموله به کشور گفت: این محموله در سال 92 وارد شده و در تهران اختفا شده بود که در هنگام انتقال به کیش در فرودگاه مهرآباد کشف و ضبط شد. به گفته رئیس پلیس فرودگاه های کشور، هر وقت کالایی توسط پلیس کشف شود و مدرک گمرکی نداشته باشد کالای قاچاق محسوب می شود.